Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej!
Anna heter jag och är alldeles färsk inom cyklingen, köpte min första lvg-cykel nyligen och jag känner att detta är riktigt härligt... I allafall, det finns inte överdrivet många cykellopp där jag bor (Sundsvall) och nu i helgen kommer Alnötrampen at

Kör långa rundan och stanna o käka lite!

Ha så skoj!

Den längre distansen är väldigt fin att cykla. Det låter inte så långt för andra, men Alnön är ett lurigt ställe att cykla på. Många små backar som blir väldigt jobbiga mot slutet. Men jag tycker oxå att du ska cykla den långa och - om du känner att du be

Ett tips förresten, ta det lugnt i Bänkåsviken och Grönviken, själv brände jag ut mig totalt i dom backarna förra året. Sedan gick andra halvan väääldigt långsamt i backarna. Spara på krafterna så har du energi till resten oxå om du cyklar långa!

ta den längre distansen, gå ut i ett lugnt tempo och om du känner dig fräch öka efter halva distansen.

Ok, låter som att den längre kan vara lämplig då... Gör det ju mest för att det är kul 🙂
Vet ni förresten om man kan anämla sig på plats eller måste man betala in postgirot innan?

Det går bra att anmäla sig på plats.