Quote from Guest on 9 September 2008, 09:08När man lägger in en tävling så väljer man ju landskap (eller är det län) där tävlingen ska hållas + att man kan välja "utanför Sverige".
Skulle det vara möjligt att få en plats som heter "Var som helst" (eller nåt liknande) som visar att man kan genomför
När man lägger in en tävling så väljer man ju landskap (eller är det län) där tävlingen ska hållas + att man kan välja "utanför Sverige".
Skulle det vara möjligt att få en plats som heter "Var som helst" (eller nåt liknande) som visar att man kan genomför
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 09:18Bra synpunkt. Jag skulle precis markera Lars tråd som ointressant när jag såg vad det handlade. (Fattar inte riktigt upplägget än, men jag har inte riktigt satt mig in i det.) Men allt som utmanar är kul.
Bra synpunkt. Jag skulle precis markera Lars tråd som ointressant när jag såg vad det handlade. (Fattar inte riktigt upplägget än, men jag har inte riktigt satt mig in i det.) Men allt som utmanar är kul.
Quote from Jan Lundquist on 9 September 2008, 09:46Jag tycker att man ska kunna lägga in både Län och Ort i stället för som idag Landskap. Län är mycket mer vedertaget än Landskap.
Några Län är jättestora därför är det bra att veta vilken Ort tävlingarna går i.
Jag tycker att man ska kunna lägga in både Län och Ort i stället för som idag Landskap. Län är mycket mer vedertaget än Landskap.
Några Län är jättestora därför är det bra att veta vilken Ort tävlingarna går i.
Quote from Camilla Höög on 9 September 2008, 09:50Det blir särskilt problem när folk lägger in tävlingar i t.ex. Västra götaland när de går i Göteborg. Båda är rätt, men gör det svårt att hitta tävlingarna eftersom man oftast endast söker på ett område.
Jag har inte ens reflekterat över att det är landsk
Det blir särskilt problem när folk lägger in tävlingar i t.ex. Västra götaland när de går i Göteborg. Båda är rätt, men gör det svårt att hitta tävlingarna eftersom man oftast endast söker på ett område.
Jag har inte ens reflekterat över att det är landsk