Quote from Guest on 29 June 2011, 09:23Hejsan!
Tänkte kolla om någon känner till en lite längre backe i Varberg. Den får gärna vara såpass lång att de tar ca. 4minuter att cykla upp för i hyggligt tempo.
Tack på förhand!
Hejsan!
Tänkte kolla om någon känner till en lite längre backe i Varberg. Den får gärna vara såpass lång att de tar ca. 4minuter att cykla upp för i hyggligt tempo.
Tack på förhand!
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 09:33Hur långt utanför Varberg får det vara? Brorsan kör backintervall i Korndalsbacken utanför Himle - Spannarp. 100 m stigning på 1 km.
13km från järnvägsstationen i Varberg.
Hur långt utanför Varberg får det vara? Brorsan kör backintervall i Korndalsbacken utanför Himle - Spannarp. 100 m stigning på 1 km.
13km från järnvägsstationen i Varberg.
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 10:08Det får vara iallafall inom 2-2,5mil... De låter ju perfekt. Ska kolla upp denna backen på distansträningen imorgon.. =)
Tack så mycket!
Det får vara iallafall inom 2-2,5mil... De låter ju perfekt. Ska kolla upp denna backen på distansträningen imorgon.. =)
Tack så mycket!
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 10:28Är det grusväg eller asftaltsväg föresten? Så man får med sig rätt hoj.
Har du några bra rundor i skogen annars här i varberg??
Är det grusväg eller asftaltsväg föresten? Så man får med sig rätt hoj.
Har du några bra rundor i skogen annars här i varberg??
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 11:21Tur jag kollade innan jag svarade...det är grus. Jag har inte kört där själv - det är som sagt brorsans intervallbacke.
Jag bor själv i Borås och har lite dålig koll på möjligheterna runt Varberg men du bor ju nära Trönninge -där har du ju skog och backa
Tur jag kollade innan jag svarade...det är grus. Jag har inte kört där själv - det är som sagt brorsans intervallbacke.
Jag bor själv i Borås och har lite dålig koll på möjligheterna runt Varberg men du bor ju nära Trönninge -där har du ju skog och backa
Quote from ellen olsson on 29 June 2011, 11:28Åkulla är fint om du kan ta dig några mil bort. På lnadsväg så finns det väl någon backe eller två åt Grimeton till?
Åkulla är fint om du kan ta dig några mil bort. På lnadsväg så finns det väl någon backe eller två åt Grimeton till?
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 16:03Från Dagsås upp till Hult är det en bra backe med asfalt.
Från Dagsås upp till Hult är det en bra backe med asfalt.
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 22:41Tack så mycket ska ut å leta lite imorgon när jag kör distans passet.. Då får man några timmar på sig att leta. =) Runt åkulla å dagsås har jag kört rätt många gånger men ingen tillräkligt lång backe på asfalt tyvärr. Finns en fin grusbacka som man kör på
Tack så mycket ska ut å leta lite imorgon när jag kör distans passet.. Då får man några timmar på sig att leta. =) Runt åkulla å dagsås har jag kört rätt många gånger men ingen tillräkligt lång backe på asfalt tyvärr. Finns en fin grusbacka som man kör på