Quote from Guest on 10 August 2009, 20:18Idéen till Långa Tullinge-Tumbaloppet föddes år 2005 efter år av saknadad utav ett lite längre riktigt terränglopp i södertörnsregionen. Nu finns ett sådant lopp.
En smått kuperad 20KM slinga som paserar Tumba liksom Tullinge. Underlaget är mestadels sko
Idéen till Långa Tullinge-Tumbaloppet föddes år 2005 efter år av saknadad utav ett lite längre riktigt terränglopp i södertörnsregionen. Nu finns ett sådant lopp.
En smått kuperad 20KM slinga som paserar Tumba liksom Tullinge. Underlaget är mestadels sko
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 20:28Låter intressant någon som vet om det finns hemsida/blogg eller dyl?
mvh d
Låter intressant någon som vet om det finns hemsida/blogg eller dyl?
mvh d
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 20:53Tumbaloppet gick väl häromåret, ska kolla... Ja precis: 1990-10-28 sprang jag den senast 🙂
Härligt att loppet är tillbaka.
Tumbaloppet gick väl häromåret, ska kolla... Ja precis: 1990-10-28 sprang jag den senast 🙂
Härligt att loppet är tillbaka.
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 20:58http://www.tullinge-tumbaloppet.se/langa/
Är sugen på den "korta" på en mil, men kanske nästa år. Skulle vara extra kul att springa i "min" skog som jag tränar i.
http://www.tullinge-tumbaloppet.se/langa/
Är sugen på den "korta" på en mil, men kanske nästa år. Skulle vara extra kul att springa i "min" skog som jag tränar i.
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 21:22Jag var med 2007. Mycket trevlig bansträckning. Dessutom var det varm soppa efter målgång, perfekt.
Ska försöka få med mej några kompisar också.
Kan också rekommendera Lilla Tullinge-Tumbaloppet, också terräng, den 4 oktober.
Jag var med 2007. Mycket trevlig bansträckning. Dessutom var det varm soppa efter målgång, perfekt.
Ska försöka få med mej några kompisar också.
Kan också rekommendera Lilla Tullinge-Tumbaloppet, också terräng, den 4 oktober.
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 09:36HEj!
Ni som sprungit detta lopp tidigare. Hur backigt är det egentligen?
HEj!
Ni som sprungit detta lopp tidigare. Hur backigt är det egentligen?
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 14:15Kika in banprofilen, verkar likna brottbyrundan 20 km terräng. Nån som vet när starten går? Framgår inte på inbjudan vad jag kan se.
Fick mersmak efter Lidingö, fick inte du?
mvh d
Kika in banprofilen, verkar likna brottbyrundan 20 km terräng. Nån som vet när starten går? Framgår inte på inbjudan vad jag kan se.
Fick mersmak efter Lidingö, fick inte du?
mvh d
Quote from Kicki K on 29 September 2009, 15:28"Tid och datum för tävlingen är söndagen den 25 oktober 2009 och starten går klockan 12.00.
""Banan
En smått kuperad 20KM slinga som paserar Tumba liksom Tullinge. Underlaget är mestadels skogstigar och motionsspår samt en del grusväg.
"
klippt från Inb
"Tid och datum för tävlingen är söndagen den 25 oktober 2009 och starten går klockan 12.00.
"
"Banan
En smått kuperad 20KM slinga som paserar Tumba liksom Tullinge. Underlaget är mestadels skogstigar och motionsspår samt en del grusväg.
"
klippt från Inb
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 09:18Hehe ja "smått" kan ju tolkas som man vill 🙂 Får helt enkelt pröva den bara...detta blir spännande....
Hehe ja "smått" kan ju tolkas som man vill 🙂 Får helt enkelt pröva den bara...detta blir spännande....
Quote from Funbeat user on 4 October 2009, 11:04Är det nån som vet om banan följer det svart/vita 17.9km spåret mellan Lida-Harbro-Brantbrink?
Är det nån som vet om banan följer det svart/vita 17.9km spåret mellan Lida-Harbro-Brantbrink?