Quote from Guest on 28 October 2008, 23:05Som jag sagt förut!
Låt varje anläggning betsämma själva hur långa pass de vill köra.. sex timmar är bättre än inget osv!
Som jag sagt förut!
Låt varje anläggning betsämma själva hur långa pass de vill köra.. sex timmar är bättre än inget osv!
Quote from Funbeat user on 28 October 2008, 23:15Håller helt med.
Som jag säkert nämnt tidigare så har några anläggningar i Norrland, som tidigare tillhört CMS (Numera kallar de sig Helex), kört 12 och 24 timmars spinning under 10 år och samlat in mer än 2Mkr till Barncancerföreningen Norra. Eventet ha
Håller helt med.
Som jag säkert nämnt tidigare så har några anläggningar i Norrland, som tidigare tillhört CMS (Numera kallar de sig Helex), kört 12 och 24 timmars spinning under 10 år och samlat in mer än 2Mkr till Barncancerföreningen Norra. Eventet ha
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 15:37Man får som sagt se till varje anläggnings öppettider. Vet att det kan vara svårt att rucka på dessa.
Fokuset bör kanske vara "En hel dag av spinning".
Man får som sagt se till varje anläggnings öppettider. Vet att det kan vara svårt att rucka på dessa.
Fokuset bör kanske vara "En hel dag av spinning".
Quote from Lena O on 15 November 2008, 11:56Pratade med F&S i Norrköping igårkväll.
Den Spinning ansvariga var helt tänd på idén och ska prata med gruppen under nästa vecka. Hon vill gärna köra 24hr.
F&S Nkpg har 9,000 medlemmar, rätt målgrupp.De är medveten om att andra anläggningar har tillfrågat
Pratade med F&S i Norrköping igårkväll.
Den Spinning ansvariga var helt tänd på idén och ska prata med gruppen under nästa vecka. Hon vill gärna köra 24hr.
F&S Nkpg har 9,000 medlemmar, rätt målgrupp.De är medveten om att andra anläggningar har tillfrågat
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 12:09Det gäller att hitta de som tänder på idén direkt. Då har vi från början en eldsjäl på anläggningen. Perfekt Gary!
Det gäller att hitta de som tänder på idén direkt. Då har vi från början en eldsjäl på anläggningen. Perfekt Gary!
Quote from Viktor Wrede on 15 November 2008, 13:53Friskis Norrköping är bra! Min nya rektor är spinnininstruktör där:-)!!
Friskis Norrköping är bra! Min nya rektor är spinnininstruktör där:-)!!
Quote from Funbeat user on 16 November 2008, 02:13Jag och gary pratade en del om detta igår som sagt, och vi kom fram till det är ju kanon att ha målsättningen att avsluta alla samtidigt.
Speciellt om det sista passet är ett gemensamt för hela sverige.Då skulle ett förslag kunna se ut att man börjar al
Jag och gary pratade en del om detta igår som sagt, och vi kom fram till det är ju kanon att ha målsättningen att avsluta alla samtidigt.
Speciellt om det sista passet är ett gemensamt för hela sverige.
Då skulle ett förslag kunna se ut att man börjar al
Quote from Funbeat user on 16 November 2008, 12:52Av egen erfarenhet så funkar fredag till lördag bra på grund av det du beskriver Jonas, vi som arrangörer (även deltagarna självklart) får även söndagen till vila innan "det vanliga livet" drar igång igen på måndag.
Av egen erfarenhet så funkar fredag till lördag bra på grund av det du beskriver Jonas, vi som arrangörer (även deltagarna självklart) får även söndagen till vila innan "det vanliga livet" drar igång igen på måndag.
Quote from Viktor Wrede on 16 November 2008, 13:09Jo det är nog klokt tänkt!!
Jo det är nog klokt tänkt!!
Quote from Emma Sjöberg on 16 November 2008, 19:04Håller med Alexander, det kanske beror på hur öppettiderna är på anläggningen.
De som vill köra 24 h kan väl göra det, medans andra kan köra 12 timmar... men de som "bara" gör 2 eller 4 timmar är också jäkligt välkomna!Viktigt att alla kan vara med oc
Håller med Alexander, det kanske beror på hur öppettiderna är på anläggningen.
De som vill köra 24 h kan väl göra det, medans andra kan köra 12 timmar... men de som "bara" gör 2 eller 4 timmar är också jäkligt välkomna!
Viktigt att alla kan vara med oc