Quote from Guest on 16 June 2008, 08:31Jag skulle vilja ha en länk för att gå till nästa diskussion även längst upp på sidan, alltså innan alla inläggen kommer.
Om man nu går igenom inläggen genom att bläddra med länken "Gå vidare till nästa diskussion med olästa inlägg." längst ner på sidan,
Jag skulle vilja ha en länk för att gå till nästa diskussion även längst upp på sidan, alltså innan alla inläggen kommer.
Om man nu går igenom inläggen genom att bläddra med länken "Gå vidare till nästa diskussion med olästa inlägg." längst ner på sidan,
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 08:41Patrik, länken finns där, det är den böjda pilen precis till höger om länken " diskussionsinlägg" överst i det blåa. Jag använder den jätteofta.
Patrik, länken finns där, det är den böjda pilen precis till höger om länken " diskussionsinlägg" överst i det blåa. Jag använder den jätteofta.
Quote from Funbeat user on 20 June 2008, 11:44Hej,
Tack så mycket. Nu har jag lärt mig något nytt idag om det här utomordentliga forum. (t+)
Mvh
Patrik
Hej,
Tack så mycket. Nu har jag lärt mig något nytt idag om det här utomordentliga forum. (t+)
Mvh
Patrik