Quote from Guest on 12 April 2010, 20:06Man kan säga att det har uppstått ett problem här hemma.
I samband med att jag pratat för mycket om Funbeat här hemma är det nu två personer som vill logga in dagligen, vilket innebär att det är mycket jobbigare, för jag är utloggad varje gång jag sätte
Man kan säga att det har uppstått ett problem här hemma.
I samband med att jag pratat för mycket om Funbeat här hemma är det nu två personer som vill logga in dagligen, vilket innebär att det är mycket jobbigare, för jag är utloggad varje gång jag sätte
Quote from ellen olsson on 12 April 2010, 20:16Olika profiler funkar ju. Jag har 5 olika Firefoxprofiler på jobbet beroende på var och hur jag kör Firefox.
Olika profiler funkar ju. Jag har 5 olika Firefoxprofiler på jobbet beroende på var och hur jag kör Firefox.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 20:39Hur gör du då Fredrik?
Här hemma använder vi var sin browser för att kringgå problemet.
Hur gör du då Fredrik?
Här hemma använder vi var sin browser för att kringgå problemet.
Quote from Jan Lundquist on 12 April 2010, 20:41Google vettu 😉
https://support.mozilla.com/sv-SE/kb/Hantera+profiler
Google vettu 😉
https://support.mozilla.com/sv-SE/kb/Hantera+profiler
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 21:16Jag är lat.
Jag är lat.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 21:33Olika profiler är en annan lösning, men det vill jag inte ha, då måste jag ju också logga ut/in 🙂
Olika profiler är en annan lösning, men det vill jag inte ha, då måste jag ju också logga ut/in 🙂
Quote from Camilla Höög on 12 April 2010, 21:38Skapa flera användare på datorn och växla.
För windows så växlar du snabbt med Windows + L. Ha inga lösenord på användarkontona så byter du med ett musklick på användaren som du ska växla till.
Skapa flera användare på datorn och växla.
För windows så växlar du snabbt med Windows + L. Ha inga lösenord på användarkontona så byter du med ett musklick på användaren som du ska växla till.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 21:54Som sagt, det var inte det jag var ute efter 🙂
Som sagt, det var inte det jag var ute efter 🙂
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 22:06Flera användare på datorn är ju precis vad detta är till för. Använder jag datorn så loggar jag in som mig på datorn, använder min fru datorn så loggar hon in som sig. Svårare än så är det ju inte.
Flera användare på datorn är ju precis vad detta är till för. Använder jag datorn så loggar jag in som mig på datorn, använder min fru datorn så loggar hon in som sig. Svårare än så är det ju inte.
Quote from Camilla Höög on 12 April 2010, 22:26Med flera användare på datorn så blir du inte utloggad. Växla användare så kan du till och med ha igång alla fönster som när du lämnade datorn sist.
Alternativet med olika webbläsare är nog annars den enklaste lösningen.
Med flera användare på datorn så blir du inte utloggad. Växla användare så kan du till och med ha igång alla fönster som när du lämnade datorn sist.
Alternativet med olika webbläsare är nog annars den enklaste lösningen.