Quote from Guest on 4 March 2014, 13:37Förut kunde kompisar på facebook klicka och läsa mina pass, vilka jag länkade till från funbeat. Numera står det att den som tittar på passet/klickar på länken måste logga in/skapa konto? Varför?
Har varit förkyld länge och fick förnya länkningen till fa
Förut kunde kompisar på facebook klicka och läsa mina pass, vilka jag länkade till från funbeat. Numera står det att den som tittar på passet/klickar på länken måste logga in/skapa konto? Varför?
Har varit förkyld länge och fick förnya länkningen till fa
Quote from Funbeat user on 4 March 2014, 13:47kolla din grundinställning
Grundinställningar
Min profil:Bara de som är inloggade på FunBeat ska kunna titta på min profil
Min profil ska vara synlig även för ej inloggade (personer och sökmotorer, t.ex. Google)
kolla din grundinställning
Grundinställningar
Min profil:
Bara de som är inloggade på FunBeat ska kunna titta på min profil
Min profil ska vara synlig även för ej inloggade (personer och sökmotorer, t.ex. Google)
Quote from Funbeat user on 4 March 2014, 17:23Tack Ryan! Nu verkar det funka! 🙂
Tack Ryan! Nu verkar det funka! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 March 2014, 18:09Så den inställningen som jag har haft och är nöjd med funkar inte längre? Jag har inte en publik profil men visar mina pass för alla.
Så den inställningen som jag har haft och är nöjd med funkar inte längre? Jag har inte en publik profil men visar mina pass för alla.
Quote from Funbeat user on 9 March 2014, 18:39Där finns 12 olika fråga att svara på inställningar.
Du få kolla själva om du kan få det som du vill
Där finns 12 olika fråga att svara på inställningar.
Du få kolla själva om du kan få det som du vill
Quote from Funbeat user on 10 March 2014, 21:45Det gör det inte. Som jag sa ovan så vill jag inte visa min profil för alla men jag vill kunna kunna dela ett enstaka pass här och där till vem som helst (t.ex. mamma när hon ska få se vart vi sprungit) men det går ju inte.
Det gör det inte. Som jag sa ovan så vill jag inte visa min profil för alla men jag vill kunna kunna dela ett enstaka pass här och där till vem som helst (t.ex. mamma när hon ska få se vart vi sprungit) men det går ju inte.
Quote from Funbeat user on 14 March 2014, 00:04Håller med Medväska: hade en inställning som funkade förr - men nu måste alla se den tydligen, inte bara vänner på funbeat + fb när jag länkar passen dit...
Håller med Medväska: hade en inställning som funkade förr - men nu måste alla se den tydligen, inte bara vänner på funbeat + fb när jag länkar passen dit...
Quote from Funbeat user on 14 March 2014, 07:38Detta är tyvärr ett nytt fel som uppstod i samband med en uppgradering. Vi kommer att fixa detta inom kort.
Det ska alltså fungera som så att även om man valt att inte öppna upp sin profil för icke inloggade, så ska pass som delas på Facebook vara synli
Detta är tyvärr ett nytt fel som uppstod i samband med en uppgradering. Vi kommer att fixa detta inom kort.
Det ska alltså fungera som så att även om man valt att inte öppna upp sin profil för icke inloggade, så ska pass som delas på Facebook vara synli