Quote from Guest on 21 August 2010, 16:34Hur länkar man sina träningspass till folk utanför funbeat? la upp länken till mitt träningspass manuellt på facebook och på en chatkanal men de som följer den kommer bara till inloggningen.
Hur länkar man sina träningspass till folk utanför funbeat? la upp länken till mitt träningspass manuellt på facebook och på en chatkanal men de som följer den kommer bara till inloggningen.
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 16:44Du verkar bara visa din träning för inloggade, så det är därför.
Du verkar bara visa din träning för inloggade, så det är därför.
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 17:01Se till att få med dem på fb. Jag har fått med min pappa, inte för regga träning utan för att han ska ha lite koll på mig och min bror, kunna heja och uppmuntra oss. Det kanske är för att ingen av oss är med på facebook.
Se till att få med dem på fb. Jag har fått med min pappa, inte för regga träning utan för att han ska ha lite koll på mig och min bror, kunna heja och uppmuntra oss. Det kanske är för att ingen av oss är med på facebook.
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 17:01😉
😉