Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Är det någon mer än jag som har problem med länkar till andra trådar /diskussioner på FunBeat? Ofta skriver någon i en diskussion "se tidigare diskussion här på FunBeat" och lägger upp en länk, men de länkarna funkar aldrig för mig. Jag får bara ett felm

Diskussioner tas aldrig bort, skrev Olle till mig för knappt två år sen. Hoppas det fortfarande stämmer.

Hur ser adressen ut som du kommer vidare till, och som inte funkar? Stämmer den med den som är skrivet i inlägget, och vad webläsaren visar när du håller muspekaren över länken.
Dyker det upp några extratecken eller något sådant?
Testa, länk till denna di

Henrik,

Inga extratecken eller punkter dyker upp, adressen är exakt samma skriven i inlägget och vad webläsaren visar.

Länka gärna till en diskussion som har en icke fungerande länk så kan vi testa och se hur det uppför sig hos oss.

Fungerade den första länken i Henriks inlägg för dig?

Det visade sig att det berodde på att jag hade mitt FunBeat-konto inställt på engelska. Jag bor utomlands, och det blir ju enklare för ens icke-svensktalande träningskompisar på det viset. Jag kom på att det kanske var det som var orsaken, och mycket rikt

Ha! Det skulle jag kalla en bug.

Klar bug!

Hmm...när jag testar att byta till engelska så funkar länkarna fortfarande. Funbeat säger dock att jag inte är inloggad och så jag måste logga in för att kunna svara på diskussioner då jag går via funbeat.se.

Det skulle vara intressant att få en länk til

När man byter språk loggas man ut automatiskt och man måste logga in igen.

Nu senast var det den här diskussionen det gällde:
http://www.funbeat.net/discussion/show.aspx?ThreadID=1163271

En bit ner (ungefär mitt i diskussionen, inlägg nr 10) lägger AM R

12