Quote from Guest on 19 September 2011, 21:01Jag har nu ett flertal gånger markerat en diskussion som "sticky" (en adminfunktion) när jag inte har haft några olästa inlägg kvar att bli länkad till. eftersom jag klickar op den understa länken för att komma vidare. När det inte finns några fler inlägg
Jag har nu ett flertal gånger markerat en diskussion som "sticky" (en adminfunktion) när jag inte har haft några olästa inlägg kvar att bli länkad till. eftersom jag klickar op den understa länken för att komma vidare. När det inte finns några fler inlägg
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 21:11Om "svara på diskussionen" öppnade formuläret där man stod, iställlet för att ladda en helt ny, mer eller mindre tom sida, skulle man kunna skrota alternativet "öppna svarsformulär i nytt fönster", helt.
Om "svara på diskussionen" öppnade formuläret där man stod, iställlet för att ladda en helt ny, mer eller mindre tom sida, skulle man kunna skrota alternativet "öppna svarsformulär i nytt fönster", helt.
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 21:14"Gå till gruppens diskussionlista" är också redundant, "översikt" finns redan, som jag förmodar är samma sak, även om man använder olika begrepp.
"Gå till gruppens diskussionlista" är också redundant, "översikt" finns redan, som jag förmodar är samma sak, även om man använder olika begrepp.
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 21:16Och så en "vidare-pil" högerjusterad men med samma grafiska tyngd, knapp eller inte, i knappraden under diskussionerna istället för "Gå vidare till nästa diskussion med olästa inlägg. (Du har XX olästa inlägg.)", och vips, så är alla länkarna borta :-).
Och så en "vidare-pil" högerjusterad men med samma grafiska tyngd, knapp eller inte, i knappraden under diskussionerna istället för "Gå vidare till nästa diskussion med olästa inlägg. (Du har XX olästa inlägg.)", och vips, så är alla länkarna borta :-).
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 21:45+1 på alla Fredriks förslag
+1 på alla Fredriks förslag
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 21:58+1 instämmer
+1 instämmer
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 06:12Bra Fredrik! Man skulle kunna tro att du kan det där med hemsidor 😉
Bra Fredrik! Man skulle kunna tro att du kan det där med hemsidor 😉
Quote from Bjarne Lewin on 20 September 2011, 08:04+1 på alla Fredriks förslag
+1 på alla Fredriks förslag
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 09:15(t+)
(t+)