Quote from Guest on 25 August 2010, 20:45Har varit på jakt efter kläder som andas men varje gång jag kollar på en cykel t-shirt för 350:- (cykelaffärer, intersport, stadium mfl)eller mer är det något som tar emot och det har inte blivit något köpt. Men när jag kollade på stadium sist hamnade jag
Har varit på jakt efter kläder som andas men varje gång jag kollar på en cykel t-shirt för 350:- (cykelaffärer, intersport, stadium mfl)eller mer är det något som tar emot och det har inte blivit något köpt. Men när jag kollade på stadium sist hamnade jag
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 20:55Ja, men jag gillar att ha flera ryggfickor och hellång dragkedja. Ryggfickorna har jag bl.a. mobil, pengar och käk i. Mobilen vill jag ha helst ha på mig själv ifall jag och cykeln av någon hemsk anledning åker skilda vägar.
Fast jag cyklar i nästan vad
Ja, men jag gillar att ha flera ryggfickor och hellång dragkedja. Ryggfickorna har jag bl.a. mobil, pengar och käk i. Mobilen vill jag ha helst ha på mig själv ifall jag och cykeln av någon hemsk anledning åker skilda vägar.
Fast jag cyklar i nästan vad
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 21:00Har aldrig märkt någon större skillnad i material på cykeltröjor eller andra träningskläder, det som skiljer är istället snittet och extrafunktionerna. En vanlig funktionströja utan resår blir gärna bylsig och fladdrig när man sitter framåtlutad på en cyk
Har aldrig märkt någon större skillnad i material på cykeltröjor eller andra träningskläder, det som skiljer är istället snittet och extrafunktionerna. En vanlig funktionströja utan resår blir gärna bylsig och fladdrig när man sitter framåtlutad på en cyk
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 21:01Till och från jobbet cyklar jag oftast i Löparkläder men ska jag ut på en riktig runda (själv eller med klubben) så blir det en av mina två (2!) cykeltröjor.
Fickorna på ryggen är guld värda då de rymmer arm/knävärmare, snusdosa och annat "nödvändigt", d
Till och från jobbet cyklar jag oftast i Löparkläder men ska jag ut på en riktig runda (själv eller med klubben) så blir det en av mina två (2!) cykeltröjor.
Fickorna på ryggen är guld värda då de rymmer arm/knävärmare, snusdosa och annat "nödvändigt", d
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 21:24Om du ska ha löparkläder kan det finnas en poäng med att kragen ändå är tight.
Har kört med funktionst-shirts förut när jag jobbpendlat (de hade ganska lös krage). detta funkade ända tills jag åkte in i en geting som tog sig in vid kragen. Gav mig en tre
Om du ska ha löparkläder kan det finnas en poäng med att kragen ändå är tight.
Har kört med funktionst-shirts förut när jag jobbpendlat (de hade ganska lös krage). detta funkade ända tills jag åkte in i en geting som tog sig in vid kragen. Gav mig en tre
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 21:52Löparkläder fungerar generellt dåligt för cykel då dom är fula.
Löparkläder fungerar generellt dåligt för cykel då dom är fula.
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 21:52Långa löpar-tights ÖVER cykelbyxorna när det är kallt funkar.
Långa löpar-tights ÖVER cykelbyxorna när det är kallt funkar.
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 23:57Jag tycker att cykeltröjor många gånger är för korta fram. Jag har ganska lång överkropp och när jag kliver av cykeln så vill gärna magen titta fram. I de fallen tycker jag löpartröjor är bättre.
jag har faktiskt två löpartröjor som jag köpt till cykling.
Jag tycker att cykeltröjor många gånger är för korta fram. Jag har ganska lång överkropp och när jag kliver av cykeln så vill gärna magen titta fram. I de fallen tycker jag löpartröjor är bättre.
jag har faktiskt två löpartröjor som jag köpt till cykling.