Quote from Guest on 23 October 2006, 10:32När man klickar på löpning kommer man till "löpningstoppen" på Funbeat, men i denna topplista ingår inte "underaktiviteten" "löpning-långpass", utan den har en egen topplista.
Detta är ju lite skevt då löpning-långpass också är löpning.
Jag antar att det
När man klickar på löpning kommer man till "löpningstoppen" på Funbeat, men i denna topplista ingår inte "underaktiviteten" "löpning-långpass", utan den har en egen topplista.
Detta är ju lite skevt då löpning-långpass också är löpning.
Jag antar att det
Quote from Fredrik Johansson on 23 October 2006, 10:42Jag håller med. Jag har också påpekat detta i en tidigare tråd.
Jag håller med. Jag har också påpekat detta i en tidigare tråd.
Quote from Fredrik Närenfors on 23 October 2006, 11:39Ha! Klaga inte, ni skulle bara se hur det är under cykling. Minst 11 undergrupper 🙁
Ha! Klaga inte, ni skulle bara se hur det är under cykling. Minst 11 undergrupper 🙁
Quote from Funbeat user on 24 October 2006, 12:27Problemet är noterat! Jag ska jobba på en gruppering av träningstyperna. Det behövs ju helt klart även på andra ställen!
Problemet är noterat! Jag ska jobba på en gruppering av träningstyperna. Det behövs ju helt klart även på andra ställen!
Quote from Bjarne Lewin on 24 October 2006, 14:32Super Olle helt klat även någonting som behövs
Super Olle helt klat även någonting som behövs
Quote from ellen olsson on 8 November 2006, 19:52I samband med en gruppering av träningstyperna så skulle jag vilja dela upp längdskidor i minst två aktiviteter - fristil (skate) och klassiskt.
I samband med en gruppering av träningstyperna så skulle jag vilja dela upp längdskidor i minst två aktiviteter - fristil (skate) och klassiskt.