Quote from Guest on 4 March 2012, 22:28Är det någon som kan förklara varför min löpträning inte visas som en egen ”tårtbit”. Har sprungit två gången efter att snön försvann men det syns inte i min profil. Undra också vad som hamnar under ”övrig träning”? Har det att göra med vad jag väljer frå
Är det någon som kan förklara varför min löpträning inte visas som en egen ”tårtbit”. Har sprungit två gången efter att snön försvann men det syns inte i min profil. Undra också vad som hamnar under ”övrig träning”? Har det att göra med vad jag väljer frå
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 22:38Jag skulle gissa att det beror på att det finns 6 träningsformer du lagt mer tid på än löpningen. Man får max 7(?) tårtbitar, varav den sjunde blir "övrig träning" och innehåller allt utom ens sex vanligaste träningsformer. Registrerar du mer löpning komm
Jag skulle gissa att det beror på att det finns 6 träningsformer du lagt mer tid på än löpningen. Man får max 7(?) tårtbitar, varav den sjunde blir "övrig träning" och innehåller allt utom ens sex vanligaste träningsformer. Registrerar du mer löpning komm
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 22:40Tror bara pajdiagrammet visar top 6 aktiviteter. Resten blir övriga träningsformer.
Så du får löpa mer helt enkelt....
Edit: what she said
Tror bara pajdiagrammet visar top 6 aktiviteter. Resten blir övriga träningsformer.
Så du får löpa mer helt enkelt....
Edit: what she said
Quote from Funbeat user on 4 March 2012, 22:41Det är dina 6 vanligaste träningsformer som visas och det du gjort de senaste 60 dagarna.
Det är dina 6 vanligaste träningsformer som visas och det du gjort de senaste 60 dagarna.
Quote from Christer Berg on 4 March 2012, 22:44kan va så att aktiviteter du gjort lite av klumpats ihop under övrigt.
kan va så att aktiviteter du gjort lite av klumpats ihop under övrigt.
Quote from Funbeat user on 5 March 2012, 23:18Tror ni har satt fingret på problemet allesammans. Jag har sju tårtbitar och det är väl max då. Alltså kommer något annat att hamna under övrigt nu när jag kommit igång med löpningen igen. Tack för ert engagemang!
Carola
Tror ni har satt fingret på problemet allesammans. Jag har sju tårtbitar och det är väl max då. Alltså kommer något annat att hamna under övrigt nu när jag kommit igång med löpningen igen. Tack för ert engagemang!
Carola
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 07:47Verkar som att söndag kväll runt 22:40 kan vara väldigt bra tidpunkt för snabba svar 😉
Verkar som att söndag kväll runt 22:40 kan vara väldigt bra tidpunkt för snabba svar 😉
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 08:41Snart kommer nån med ett diagram som beskriver svarstidernas fördelning över dygnet, o även veckan...
Snart kommer nån med ett diagram som beskriver svarstidernas fördelning över dygnet, o även veckan...