Quote from Guest on 10 May 2010, 16:02Hej!
Löpare; häng med och vandra!
Vandrare; häng med och spring!... eller vice versa, gör som Du vill såklart 🙂
Jag gör båda delarna och (Moskva-) Sofia också, vi har bollat ihop turerna.
Löprundan:
Fredag 14 maj 12.15 från friskis Hornstull.
Vi spr
Hej!
Löpare; häng med och vandra!
Vandrare; häng med och spring!
... eller vice versa, gör som Du vill såklart 🙂
Jag gör båda delarna och (Moskva-) Sofia också, vi har bollat ihop turerna.
Löprundan:
Fredag 14 maj 12.15 från friskis Hornstull.
Vi spr
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 16:12Kul! Synd att jag är uppbokad redan...
Kul! Synd att jag är uppbokad redan...
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 20:07Perfekt Bernt, då promenerar eller springer ni förbi hemma hos mig i Tyresö den dagen och fyller på era vattenflaskor.
Jag har ju flytt-loppis på altanen lördag och söndag 12.00-15.00 så om ni vill kan ni köpa lite billigt skräp och sedan träna att sprin
Perfekt Bernt, då promenerar eller springer ni förbi hemma hos mig i Tyresö den dagen och fyller på era vattenflaskor.
Jag har ju flytt-loppis på altanen lördag och söndag 12.00-15.00 så om ni vill kan ni köpa lite billigt skräp och sedan träna att sprin
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 22:15Åker till Öland hela helgen hoppas ni får trevliga sköna rundor 🙂
Åker till Öland hela helgen hoppas ni får trevliga sköna rundor 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 22:40Johan: Gävle -Stockholm?
Lisse: Klart vi kommer 🙂 ... men vill gärna ha nåt som är gratis och är lätt att bära 😉
Torbjörn: Kanske ses då ... Sofia ville gå långt ... (H)
Johan: Gävle -Stockholm?
Lisse: Klart vi kommer 🙂 ... men vill gärna ha nåt som är gratis och är lätt att bära 😉
Torbjörn: Kanske ses då ... Sofia ville gå långt ... (H)
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 00:54Ska försöka hänga med på fredag, starten går ju precis nedanför ytterdörren och på bra tid dessutom 🙂
Lördagen är jag tyvärr upptagen redan.
Ska försöka hänga med på fredag, starten går ju precis nedanför ytterdörren och på bra tid dessutom 🙂
Lördagen är jag tyvärr upptagen redan.
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 12:37Kommer ni till Öland (H:) lovar jag bjuda på fika på udden 😉
Kommer ni till Öland (H:) lovar jag bjuda på fika på udden 😉
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 12:41Gävle-Stockholm, ja. Eller vad det nu kan tänkas bli...
Gävle-Stockholm, ja. Eller vad det nu kan tänkas bli...
Quote from Therese Linner on 11 May 2010, 15:31Säger som Fredrika, praktiskt tagt runt knuten. Jag skall också försöka hänga på.
Säger som Fredrika, praktiskt tagt runt knuten. Jag skall också försöka hänga på.