Quote from Guest on 1 November 2010, 18:46ja, eftersom att alla är så blyga så får väl jag starta här 😉
Vad jag skulle behöva är lite tips på vinterträning. Detta fenomen är ju alldeles nytt för mig, tränade ju inomhus på gångband fram tills slutet på mars i år.
Hur gör man med löpningen? t.
ja, eftersom att alla är så blyga så får väl jag starta här 😉
Vad jag skulle behöva är lite tips på vinterträning. Detta fenomen är ju alldeles nytt för mig, tränade ju inomhus på gångband fram tills slutet på mars i år.
Hur gör man med löpningen? t.
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 18:56sen undrar jag vad moroten är för nåt o när det startar?
sen undrar jag vad moroten är för nåt o när det startar?
Quote from Jonas Täng on 2 November 2010, 20:56Men nu lyckades du få två topics i en diskussion - redan från början!!! 🙂
Vinterträning: kläder efter väder, helt individuellt. Tänk lager på lager och gärna lite för kall i början. Du blir snart varm. Vindtätt upptill, vindkallingar och tajts eller vi
Men nu lyckades du få två topics i en diskussion - redan från början!!! 🙂
Vinterträning: kläder efter väder, helt individuellt. Tänk lager på lager och gärna lite för kall i början. Du blir snart varm. Vindtätt upptill, vindkallingar och tajts eller vi
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 07:39Hej!
Nu är Fredrik admin istället för mig. Han vet inte om det än bara.. 🙂
Jag tycker det var lite dåligt med grafer o.d. här så jag ska få igång gamla morotssidan igen tänkte jag. Om ni har nån idé så säg till så kan jag se om det är enkelt att imple
Hej!
Nu är Fredrik admin istället för mig. Han vet inte om det än bara.. 🙂
Jag tycker det var lite dåligt med grafer o.d. här så jag ska få igång gamla morotssidan igen tänkte jag. Om ni har nån idé så säg till så kan jag se om det är enkelt att imple
Quote from Jonas Täng on 3 November 2010, 11:27Om du kan få ordning på den gamla sidan vore det jättebra, det verkar inte som om man kan få diffad bedömning av olika idrotter här. Jag kör heller inte på fullt än, får inte anstränga den brutna handen på ytterligare tre veckor. Ser fram emot draghjälp a
Om du kan få ordning på den gamla sidan vore det jättebra, det verkar inte som om man kan få diffad bedömning av olika idrotter här. Jag kör heller inte på fullt än, får inte anstränga den brutna handen på ytterligare tre veckor. Ser fram emot draghjälp a