Quote from Guest on 6 December 2009, 15:05Hejsan - har haft lite ont i hö baklår från och till under hösten men det har känts bra senaste tiden.
Så dagarna efter ett för mig längre löppass fick jag ont på samma ställe igen, mitt på låret, ej upp mot ändalykten och inte koncentrerat till en punkt
Hejsan - har haft lite ont i hö baklår från och till under hösten men det har känts bra senaste tiden.
Så dagarna efter ett för mig längre löppass fick jag ont på samma ställe igen, mitt på låret, ej upp mot ändalykten och inte koncentrerat till en punkt
Quote from Funbeat user on 6 December 2009, 15:15Hej Johan, tycker du ska söka upp en bra naprapat och förklara ditt problem. Hade själv problem med återkommande muskelbristningar i baksidan vid intervall träning. Rådet jag fick var att göra lugna sit-ups där jag rullade upp sakta och rullade ner lika l
Hej Johan, tycker du ska söka upp en bra naprapat och förklara ditt problem. Hade själv problem med återkommande muskelbristningar i baksidan vid intervall träning. Rådet jag fick var att göra lugna sit-ups där jag rullade upp sakta och rullade ner lika l
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 13:34Tack för svar - tror inte jag är speciellt stel i bäckenet men provar kanske din övning. annars har jag bra kontakt med naprapat och om problemet fortsätter kontaktar jag honom. / Johan
Tack för svar - tror inte jag är speciellt stel i bäckenet men provar kanske din övning. annars har jag bra kontakt med naprapat och om problemet fortsätter kontaktar jag honom. / Johan