Quote from Guest on 25 May 2013, 14:45Jag har frustration. Jag lyckas inte koppla en tävling till ett pass som jag läst in från min Garmin. Men jag gjorde det ju för några veckor sedan. Får inte ihop det.
Jag har frustration. Jag lyckas inte koppla en tävling till ett pass som jag läst in från min Garmin. Men jag gjorde det ju för några veckor sedan. Får inte ihop det.
Quote from Funbeat user on 25 May 2013, 14:55Hur gör du då? När du läser in passet från Garmin så klickar du i rutan "Lopp/tävling" och sedan väljer du loppet i rullistan längre ner.
Ser du inte "Lopp/Tävling" så välj "Öppna fler fält".
Hur gör du då? När du läser in passet från Garmin så klickar du i rutan "Lopp/tävling" och sedan väljer du loppet i rullistan längre ner.
Ser du inte "Lopp/Tävling" så välj "Öppna fler fält".
Quote from Funbeat user on 25 May 2013, 15:01Okej, tack. Jag kanske gör om det igen. Missade kanske att välja lopp?
(Jag är en aning trött efter loppet, sitter i solen och har en extremt pratsam och frågvis 8-åring bredvid mig - de kognitiva förmågorna känns inte riktigt på topp. Jag börjar om.)
T
Okej, tack. Jag kanske gör om det igen. Missade kanske att välja lopp?
(Jag är en aning trött efter loppet, sitter i solen och har en extremt pratsam och frågvis 8-åring bredvid mig - de kognitiva förmågorna känns inte riktigt på topp. Jag börjar om.)
T
Quote from Funbeat user on 25 May 2013, 15:06Puh, nu fick jag till det. Vilken lättnad. Jag skyller på den pratsamme.
Puh, nu fick jag till det. Vilken lättnad. Jag skyller på den pratsamme.
Quote from Funbeat user on 25 May 2013, 15:39Men visst är det så att de kognitiva förmågorna blir nersatta efter ansträngning? I vintras, efter ett av de tyngsta = mest moddiga långpassen var jag helt slut. När jag duschat trodde jag att någon tagit min fina handduk, av misstag, och frågade rakt ut.
Men visst är det så att de kognitiva förmågorna blir nersatta efter ansträngning? I vintras, efter ett av de tyngsta = mest moddiga långpassen var jag helt slut. När jag duschat trodde jag att någon tagit min fina handduk, av misstag, och frågade rakt ut.
Quote from Christer Berg on 25 May 2013, 15:47Har pinsamt nog en ännu värre men ej träningsrelaterad.
Efter en lång dag på jobbet kör jag mot hemmet och helt plötsligt kommer tanken "Jag glömde väl inte mobilen?"
Det var ju visserligen en omöjlighet eftersom jag pratade i den...
Jag får skylla på
Har pinsamt nog en ännu värre men ej träningsrelaterad.
Efter en lång dag på jobbet kör jag mot hemmet och helt plötsligt kommer tanken "Jag glömde väl inte mobilen?"
Det var ju visserligen en omöjlighet eftersom jag pratade i den...
Jag får skylla på
Quote from Funbeat user on 25 May 2013, 15:50Efter Vasaloppet öppnade jag en annan tjejs plastpåse med överdragskläder. Jag tyckte inte det var det minsta konstigt att mina kläder hade ändrat färg under transporten. Och tjejen reagerade som om det var det trevligaste som någonsin hade hänt henne. Ja
Efter Vasaloppet öppnade jag en annan tjejs plastpåse med överdragskläder. Jag tyckte inte det var det minsta konstigt att mina kläder hade ändrat färg under transporten. Och tjejen reagerade som om det var det trevligaste som någonsin hade hänt henne. Ja
Quote from Funbeat user on 25 May 2013, 23:36Ingmari, tack för dagens skratt! 🙂
Ingmari, tack för dagens skratt! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2013, 12:00Det var så lite så. (H) Jag kanske kan slå en signal från målgången efter Lidingöloppet?
Det var så lite så. (H) Jag kanske kan slå en signal från målgången efter Lidingöloppet?