Quote from Guest on 9 June 2009, 17:39Har funderat ett par gånger om det är bra eller inte att ha en sluten deltagargrupp. Förstår vitsen av att stänga ute vissa personer samtidigt som vi måste skapa ett intresse för RoH och göra det levande.
I de tidigare trådarna under RoH har vi inte haft
Har funderat ett par gånger om det är bra eller inte att ha en sluten deltagargrupp. Förstår vitsen av att stänga ute vissa personer samtidigt som vi måste skapa ett intresse för RoH och göra det levande.
I de tidigare trådarna under RoH har vi inte haft
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 17:49Förstår hur du tänker Billy men eftersom varenda tråd tenderar till att spåra ur och vi kapar trådar till höger och vänster på Funbeat tänkte jag att man kunde ha en fredad zon där vi tar upp mer konkreta saker såsom:
- Hur vi kör klunga tex ?
- Andra sak
Förstår hur du tänker Billy men eftersom varenda tråd tenderar till att spåra ur och vi kapar trådar till höger och vänster på Funbeat tänkte jag att man kunde ha en fredad zon där vi tar upp mer konkreta saker såsom:
- Hur vi kör klunga tex ?
- Andra sak
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 18:40Plus att jag kände att tråden kring halvvättern var en diskussion blev väldigt negativ publicitet även ingen direkt kanske skrev RoH över det hela.
Den tråden hade varit bra att flytta in hit.Men vi behåller denna då och prövar din ide Billy !!! 🙂
Plus att jag kände att tråden kring halvvättern var en diskussion blev väldigt negativ publicitet även ingen direkt kanske skrev RoH över det hela.
Den tråden hade varit bra att flytta in hit.
Men vi behåller denna då och prövar din ide Billy !!! 🙂
Quote from Lena O on 9 June 2009, 21:05Har ni glömt att det redan finns en "Ride of Hope" Grupp med 33 medlemmar och redan ett antal inlägg.
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1396
Använd den istället och bjuder in de som vi vet ska köra eller kanske är intresserade
Har ni glömt att det redan finns en "Ride of Hope" Grupp med 33 medlemmar och redan ett antal inlägg.
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1396
Använd den istället och bjuder in de som vi vet ska köra eller kanske är intresserade
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 00:00Nej Gary, jag har inte glömt något utan är fullt medveten om att det finns publika grupper.
När diskussionen efter halvvättern blev som den blev tänkte att jag att sådant kanske kan hållas internt inom gruppen.
Vi har redan trådar som är publika där vi
Nej Gary, jag har inte glömt något utan är fullt medveten om att det finns publika grupper.
När diskussionen efter halvvättern blev som den blev tänkte att jag att sådant kanske kan hållas internt inom gruppen.
Vi har redan trådar som är publika där vi
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 00:02jag stänger denna tråd och ber olle ta bort gruppen.
jag stänger denna tråd och ber olle ta bort gruppen.