Quote from Guest on 3 January 2008, 23:26Hej!
Jag funderar på att anlita Lactlab eller Aktivitus och undrar om någon/några här har erfarenhet från någon av dem och deras tester/träningsprogram? Mest lutar det mot Lactlab då de finns i Stockholm (närmast), men kan någon ge tillräcklig motivatio
Hej!
Jag funderar på att anlita Lactlab eller Aktivitus och undrar om någon/några här har erfarenhet från någon av dem och deras tester/träningsprogram? Mest lutar det mot Lactlab då de finns i Stockholm (närmast), men kan någon ge tillräcklig motivatio
Quote from Michael R on 3 January 2008, 23:36Jag har anlitat Aktivitus sedan drygt ett år. Mattias Lundqvist inger stort förtroende och för mig har det fungerat utmärkt med det träningsupplägg han lagt upp för mig.
Jag bor också i Stockholm men tar mig ner till Göteborg för tester. För mig som cykli
Jag har anlitat Aktivitus sedan drygt ett år. Mattias Lundqvist inger stort förtroende och för mig har det fungerat utmärkt med det träningsupplägg han lagt upp för mig.
Jag bor också i Stockholm men tar mig ner till Göteborg för tester. För mig som cykli
Quote from Fredrik Olsson on 4 January 2008, 00:21Tack för ditt svar Erik 🙂
Nu har jag bestämt mig. Det blir Aktivitus trots att man får resa lite, men det verkar ju vara värt det. Jag har inte fått något negativt svar om Aktivitus.
Hur tog du dig till Gbg? Jag funderar på att ta X2000 på morgonen, k
Tack för ditt svar Erik 🙂
Nu har jag bestämt mig. Det blir Aktivitus trots att man får resa lite, men det verkar ju vara värt det. Jag har inte fått något negativt svar om Aktivitus.
Hur tog du dig till Gbg? Jag funderar på att ta X2000 på morgonen, k
Quote from Funbeat user on 4 January 2008, 07:40Hej:-) Jag har också funderat på att anlita någon av de två, finns ju närmare men har inte hört något från andra som testat sig i Sthlms-området..
Skulle vara kul att veta hur det är på olika ställen, fast jag har tänkt åka till GBG om inget oförutsett h
Hej:-) Jag har också funderat på att anlita någon av de två, finns ju närmare men har inte hört något från andra som testat sig i Sthlms-området..
Skulle vara kul att veta hur det är på olika ställen, fast jag har tänkt åka till GBG om inget oförutsett h
Quote from Funbeat user on 4 January 2008, 08:43Jag testade mig av Flipper(Lödde) i våras. I och med att det var många nyfikna på klubben vid testningen så körde jag mest en test för att se var mjölksyratröskeln låg.
Det är synd att visa för andra på tester exakt hur klenbent man är. De ser ju det änd
Jag testade mig av Flipper(Lödde) i våras. I och med att det var många nyfikna på klubben vid testningen så körde jag mest en test för att se var mjölksyratröskeln låg.
Det är synd att visa för andra på tester exakt hur klenbent man är. De ser ju det änd
Quote from Michael R on 4 January 2008, 10:14Stefan: jag har åkt X2000 ner två gånger. Framme vid lunch och test vid 13, sedan hem igen vid 16. Det är iaf bättre än att åka bil (som jag gjorde vid senate testet - stumma och stela ben..) och hyffsat kostnadseffektivt.
/E
Stefan: jag har åkt X2000 ner två gånger. Framme vid lunch och test vid 13, sedan hem igen vid 16. Det är iaf bättre än att åka bil (som jag gjorde vid senate testet - stumma och stela ben..) och hyffsat kostnadseffektivt.
/E
Quote from Sofie Schenell on 4 January 2008, 17:31Om man bokar i tid och kan åka mitt i veckan så kan man åka x2000 för 190 kr ToR
Om man bokar i tid och kan åka mitt i veckan så kan man åka x2000 för 190 kr ToR