Quote from Guest on 31 July 2012, 07:46Jag har inte laddat över till sporttracks på länge, passen finns i klockan, men hur får jag över dom till sporttracks? Maj månad gäller det... den laddar bara över de senaste 9 passen, kan jag ändra någonstans så den för över äldre också?
Jag har inte laddat över till sporttracks på länge, passen finns i klockan, men hur får jag över dom till sporttracks? Maj månad gäller det... den laddar bara över de senaste 9 passen, kan jag ändra någonstans så den för över äldre också?
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 07:56Det stämmer nog att du bara får över de senaste passen. Om jag fattat det rätt ligger all information om passen bara kvar två veckor i 305:an. Därefter kan du bara se mellantider och sluttid - själva spåret tas bort för att spara plats och importeras då i
Det stämmer nog att du bara får över de senaste passen. Om jag fattat det rätt ligger all information om passen bara kvar två veckor i 305:an. Därefter kan du bara se mellantider och sluttid - själva spåret tas bort för att spara plats och importeras då i
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 10:17ok, tack för svaret. typiskt också, har inte laddat ner dem någonannanstans heller... ville kolla höjdskillnaderna på göteborgsvarvet...
ok, tack för svaret. typiskt också, har inte laddat ner dem någonannanstans heller... ville kolla höjdskillnaderna på göteborgsvarvet...
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 10:04Hej!
Tror att beroende av storlek på varje spår, sparar olika många.
När gränsen för minnet tryter raderas det äldsta spåret.
kolla i klockan eller lägg över till Garmin Training Centre.
Hej!
Tror att beroende av storlek på varje spår, sparar olika många.
När gränsen för minnet tryter raderas det äldsta spåret.
kolla i klockan eller lägg över till Garmin Training Centre.
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 10:39Du kan ju alltid trösta dig med att du kommer missa ganska mycket av höjdskillnaderna ändå. GPS-data är ändå ganska koko, speciellt om du är ute efter summerat stigning och förlust. Med höjdkorrigering så missas broarna, vilket är de två största upp- och
Du kan ju alltid trösta dig med att du kommer missa ganska mycket av höjdskillnaderna ändå. GPS-data är ändå ganska koko, speciellt om du är ute efter summerat stigning och förlust. Med höjdkorrigering så missas broarna, vilket är de två största upp- och