Quote from Guest on 11 April 2011, 19:27Är det bara jag som haft probelm hela dagen med att ladda upp bilder till träningspassen?
Är det bara jag som haft probelm hela dagen med att ladda upp bilder till träningspassen?
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 19:37Kanske en dum fråga men har du kollat så bilden inte överstiger 4MB?
Kanske en dum fråga men har du kollat så bilden inte överstiger 4MB?
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 19:39Ja, de är typ 700 kb.
Edit: Alltså, ja jag har kollat storleken på bilderna. Det var ingen korkad fråga.
Ja, de är typ 700 kb.
Edit: Alltså, ja jag har kollat storleken på bilderna. Det var ingen korkad fråga.
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 19:49Då är en felkälla utesluten, då har jag inga bättre ideér (#)
Då är en felkälla utesluten, då har jag inga bättre ideér (#)
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 21:57Jag har laddat upp bilder idag och det funkade fint. Däremot så var tydligen något i träningsregistreringen nere i morse (före 10:00 tror jag) för då gick det inte att lägga upp nya pass eller redigera gamla.
Jag har laddat upp bilder idag och det funkade fint. Däremot så var tydligen något i träningsregistreringen nere i morse (före 10:00 tror jag) för då gick det inte att lägga upp nya pass eller redigera gamla.