Quote from Guest on 9 January 2012, 20:19Har ett problem numera som jag inte haft tidigare.
Uppdaterade mjukvaran i min garmin 310xt och nu hämtade den in sateliter mycket snabbare men jag kan inte ladda upp mina pass direkt utan måste först ladda till Garmin Training Center och sedan ladda ner
Har ett problem numera som jag inte haft tidigare.
Uppdaterade mjukvaran i min garmin 310xt och nu hämtade den in sateliter mycket snabbare men jag kan inte ladda upp mina pass direkt utan måste först ladda till Garmin Training Center och sedan ladda ner
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 20:29Jonas; var i uppladdningen fastnar du?
Jonas; var i uppladdningen fastnar du?
Quote from Camilla Höög on 9 January 2012, 20:41Vad får du för meddelande på den här sidan: http://www8.garmin.com/products/communicator/test/
Det bör stå:
Communicator Plugin is properly installed and up to date, version 3.0.1.0.
Garmin GPS device is detected and communicating properly:
Forerunner 31
Vad får du för meddelande på den här sidan: http://www8.garmin.com/products/communicator/test/
Det bör stå:
Communicator Plugin is properly installed and up to date, version 3.0.1.0.
Garmin GPS device is detected and communicating properly:
Forerunner 31
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 21:55Fia: När jag trycker på Importera / Starta import /Läs in direkt från din Garmin
så händer inget på "procent-baren" utan nere i vänstra hörnet av skärmen står det: "Error on page"Anders: Fick detta svaret när jag testade:
Communicator Plugin is properl
Fia: När jag trycker på Importera / Starta import /Läs in direkt från din Garmin
så händer inget på "procent-baren" utan nere i vänstra hörnet av skärmen står det: "Error on page"
Anders: Fick detta svaret när jag testade:
Communicator Plugin is properl
Quote from Camilla Höög on 10 January 2012, 06:17Kanske något med webbläsaren. Byt till annan webbläsare och testa.
Kanske något med webbläsaren. Byt till annan webbläsare och testa.
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 12:40Inget som jag har hört om tidigare.
Inget som jag har hört om tidigare.
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 16:28Hej,
jag har ett problem som jag inte kan lösa. Har en Garmin FR 310XT och överföringen till funbeat har fungerat utan några problem fram till och med i Måndags.
När jag kom till sidan "Vilka träningsposter vill du läsa in" fick jag ett meddelande att et
Hej,
jag har ett problem som jag inte kan lösa. Har en Garmin FR 310XT och överföringen till funbeat har fungerat utan några problem fram till och med i Måndags.
När jag kom till sidan "Vilka träningsposter vill du läsa in" fick jag ett meddelande att et
Quote from Camilla Höög on 12 January 2012, 16:42Skriv in passen manuellt i Funbeat och rensa sedan klockan på alla träningspass.
Skriv in passen manuellt i Funbeat och rensa sedan klockan på alla träningspass.
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 16:57Thomas; Kolla in vad vi hittade på för någon dag sedan. Kan va samma sak kanske?
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1139646
Thomas; Kolla in vad vi hittade på för någon dag sedan. Kan va samma sak kanske?
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 20:44Klockan är helt tömd på pass.
Beskrivningen i din tråd Fia stämmer helt överens med mina problem.
Jag avvaktar och ser om det fixar sig.Fram till dess är det manuell inläsning som gäller.
Tack för snabba svar 🙂
Klockan är helt tömd på pass.
Beskrivningen i din tråd Fia stämmer helt överens med mina problem.
Jag avvaktar och ser om det fixar sig.
Fram till dess är det manuell inläsning som gäller.
Tack för snabba svar 🙂