Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Har provat några gånger att installera plug-in programmet men det verkar inte fungera. Vad jag förstår verkar det som om Garmins plug in inte stöder IE9. Har jag rätt?, måste jag använda annan webbläsare?

Jag kör W7 och IE9, funkar bra

Ok, låter hoppfullt. Känns som jag provat allt, kör med 32-bitars versionen av IE9 (tror jag) men test sidan hittar inte ("plugin is not detected"). Får inte upp en ActiveX kontroll ruta som också efterfrågas på testsidan. Alla förslag på lösningar välkom

Hmmm... Jag tryckte bara in Garmins plugin och sen rockade det...

Snodd från en annan tråd....

var får du för resultat på denna sidan?

http://www8.garmin.com/products/communicator/test/

Jag fick (med GPSen i dockan):

Communicator Plugin is properly installed and up to date, version 3.0.1.0.

Garmin GPS device is d

Jag testade i IE9 och det fungerar inte alls i 64-bitarsversionen precis som det står på Garmins webbplats. I 32-bitars IE9 så dök det upp en liten "popup" längst ner på sidan som frågar om jag tillåter att Garmin-pluginen får köra. Jag aktiverade den för

Tack för alla svar, testade igen ett par gånger men trots förslagen så får jag inte kontakt, plugin not detected. Filtrering avslagen, 32-bitars IE9.
Jag provar vidare.
Tack!

La in Googles Crome-webbläsare fungerade direkt behövde inte ens läsa om programmet. Ingen aning varför men jag får väl vara nöjd...

Jag kör Win7 med IE9 64-bit och det fungerar.

Jag tror att jag blir knäpp. Häromdagen när jag importerade in från 305an så funkade endast Firefox att använda. Idag funkar ingenting. Jag får hela tiden upp att det inte hittas någon enhet. Funkar varken i Chrome, IE eller Firefox. Kör Windows 7 (64bita