Quote from Guest on 11 January 2012, 14:34Har provat några gånger att installera plug-in programmet men det verkar inte fungera. Vad jag förstår verkar det som om Garmins plug in inte stöder IE9. Har jag rätt?, måste jag använda annan webbläsare?
Har provat några gånger att installera plug-in programmet men det verkar inte fungera. Vad jag förstår verkar det som om Garmins plug in inte stöder IE9. Har jag rätt?, måste jag använda annan webbläsare?
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 14:44Jag kör W7 och IE9, funkar bra
Jag kör W7 och IE9, funkar bra
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 20:55Ok, låter hoppfullt. Känns som jag provat allt, kör med 32-bitars versionen av IE9 (tror jag) men test sidan hittar inte ("plugin is not detected"). Får inte upp en ActiveX kontroll ruta som också efterfrågas på testsidan. Alla förslag på lösningar välkom
Ok, låter hoppfullt. Känns som jag provat allt, kör med 32-bitars versionen av IE9 (tror jag) men test sidan hittar inte ("plugin is not detected"). Får inte upp en ActiveX kontroll ruta som också efterfrågas på testsidan. Alla förslag på lösningar välkom
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 23:58Hmmm... Jag tryckte bara in Garmins plugin och sen rockade det...
Hmmm... Jag tryckte bara in Garmins plugin och sen rockade det...
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 00:03Snodd från en annan tråd....
var får du för resultat på denna sidan?
http://www8.garmin.com/products/communicator/test/
Jag fick (med GPSen i dockan):
Communicator Plugin is properly installed and up to date, version 3.0.1.0.
Garmin GPS device is d
Snodd från en annan tråd....
var får du för resultat på denna sidan?
http://www8.garmin.com/products/communicator/test/
Jag fick (med GPSen i dockan):
Communicator Plugin is properly installed and up to date, version 3.0.1.0.
Garmin GPS device is d
Quote from Camilla Höög on 13 January 2012, 06:03Jag testade i IE9 och det fungerar inte alls i 64-bitarsversionen precis som det står på Garmins webbplats. I 32-bitars IE9 så dök det upp en liten "popup" längst ner på sidan som frågar om jag tillåter att Garmin-pluginen får köra. Jag aktiverade den för
Jag testade i IE9 och det fungerar inte alls i 64-bitarsversionen precis som det står på Garmins webbplats. I 32-bitars IE9 så dök det upp en liten "popup" längst ner på sidan som frågar om jag tillåter att Garmin-pluginen får köra. Jag aktiverade den för
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 20:02Tack för alla svar, testade igen ett par gånger men trots förslagen så får jag inte kontakt, plugin not detected. Filtrering avslagen, 32-bitars IE9.
Jag provar vidare.
Tack!
Tack för alla svar, testade igen ett par gånger men trots förslagen så får jag inte kontakt, plugin not detected. Filtrering avslagen, 32-bitars IE9.
Jag provar vidare.
Tack!
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 20:06La in Googles Crome-webbläsare fungerade direkt behövde inte ens läsa om programmet. Ingen aning varför men jag får väl vara nöjd...
La in Googles Crome-webbläsare fungerade direkt behövde inte ens läsa om programmet. Ingen aning varför men jag får väl vara nöjd...
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 18:33Jag kör Win7 med IE9 64-bit och det fungerar.
Jag kör Win7 med IE9 64-bit och det fungerar.
Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 20:55Jag tror att jag blir knäpp. Häromdagen när jag importerade in från 305an så funkade endast Firefox att använda. Idag funkar ingenting. Jag får hela tiden upp att det inte hittas någon enhet. Funkar varken i Chrome, IE eller Firefox. Kör Windows 7 (64bita
Jag tror att jag blir knäpp. Häromdagen när jag importerade in från 305an så funkade endast Firefox att använda. Idag funkar ingenting. Jag får hela tiden upp att det inte hittas någon enhet. Funkar varken i Chrome, IE eller Firefox. Kör Windows 7 (64bita