Quote from Guest on 16 July 2013, 16:57Jag har googlat, kanske inte tillräckligt bra? Har en fråga, kanske dum för vissa, men vill inte riskera att ta sönder min nyinköpta klocka.
Måste man ladda batteriet via datorn? (och hur många timmar tar det egentligen att få den fulladdad?
Om jag anvä
Jag har googlat, kanske inte tillräckligt bra? Har en fråga, kanske dum för vissa, men vill inte riskera att ta sönder min nyinköpta klocka.
Måste man ladda batteriet via datorn? (och hur många timmar tar det egentligen att få den fulladdad?
Om jag anvä
Quote from Funbeat user on 16 July 2013, 17:07Det tog ca 2.5h att få den fulladdad vet jag nu..
Det tog ca 2.5h att få den fulladdad vet jag nu..
Quote from Christer Berg on 16 July 2013, 18:18Om du nu fick med en laddare med väggkontakt så har du väl svaret på din fråga?
Om du nu fick med en laddare med väggkontakt så har du väl svaret på din fråga?
Quote from Funbeat user on 16 July 2013, 18:27Oj, jag var lite otydlig där. Nej, adaptern till usb-kabel hade jag hemma, den är till min telefon. Till klockan var bara usb-kabel..
Oj, jag var lite otydlig där. Nej, adaptern till usb-kabel hade jag hemma, den är till min telefon. Till klockan var bara usb-kabel..
Quote from Funbeat user on 17 July 2013, 09:22funkar bra med laddning med nalle-laddaren , datorn behövs inte
funkar bra med laddning med nalle-laddaren , datorn behövs inte
Quote from Funbeat user on 17 July 2013, 09:26Tack för svaret Bengt!
Tack för svaret Bengt!