Quote from Guest on 29 May 2013, 18:33Har fått ett "jack" vid armhålan på våtdräkten, har lagat det med neoprenlim men eftersom det är ett så utsatt ställe går det upp hela tiden och blir större.
Kan ni ge förslag på hur jag ska laga det eller förslag på någon i Göteborgsområdet som kan hjälp
Har fått ett "jack" vid armhålan på våtdräkten, har lagat det med neoprenlim men eftersom det är ett så utsatt ställe går det upp hela tiden och blir större.
Kan ni ge förslag på hur jag ska laga det eller förslag på någon i Göteborgsområdet som kan hjälp
Quote from Funbeat user on 29 May 2013, 18:43är det under garantee kontaka återförsäljer. jag tror inte du kan få det som ny igen.
är det under garantee kontaka återförsäljer. jag tror inte du kan få det som ny igen.
Quote from Funbeat user on 29 May 2013, 19:25Är du inte så nogräknad vad gäller utseendet kan du sätta på en eller flera lagningslappar på samma sätt som du lagar en cykelslang.
Är du inte så nogräknad vad gäller utseendet kan du sätta på en eller flera lagningslappar på samma sätt som du lagar en cykelslang.
Quote from Funbeat user on 29 May 2013, 19:32Hör med Waterproof som tillverkar torrdräkter bland annat åt sjöräddningen. De har sin verkstad i Kungälv (Rollsbo) och huvudkontor i Partille. De är överlägset bäst på neopren i Sverige.
WATERPROOF DIVING INTERNATIONAL AB
Industrivägen 39
433 61 Partille
Hör med Waterproof som tillverkar torrdräkter bland annat åt sjöräddningen. De har sin verkstad i Kungälv (Rollsbo) och huvudkontor i Partille. De är överlägset bäst på neopren i Sverige.
WATERPROOF DIVING INTERNATIONAL AB
Industrivägen 39
433 61 Partille
Quote from Funbeat user on 10 May 2014, 11:51Tack för informationen. . Skulle vilja fråga dig Johan vad för typ av våtdräkt du använder och vad för justeringar du gjort för din våtdräkt ?
Jag har själv stomi (ileo) . Har sedan tidigare inte erfarenhet av våtdräkter men skall köpa en nu dels för dölj
Tack för informationen. . Skulle vilja fråga dig Johan vad för typ av våtdräkt du använder och vad för justeringar du gjort för din våtdräkt ?
Jag har själv stomi (ileo) . Har sedan tidigare inte erfarenhet av våtdräkter men skall köpa en nu dels för dölj
Quote from Funbeat user on 10 May 2014, 11:54Och jo glömde förtydliga att det är för simning det gäller såklart 🙂
Och jo glömde förtydliga att det är för simning det gäller såklart 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2014, 22:19Hej Hanna
Det jag syft i mitt inlägg var att jag tillverkar en gördel för att dölja stomipåsen när han simmade med badbyxor. Sen jag började träna har jag dock "vuxit" ur den och använder den bara vid strandbad för att känna mig bekväm.
Nu mer när jag s
Hej Hanna
Det jag syft i mitt inlägg var att jag tillverkar en gördel för att dölja stomipåsen när han simmade med badbyxor. Sen jag började träna har jag dock "vuxit" ur den och använder den bara vid strandbad för att känna mig bekväm.
Nu mer när jag s
Quote from Funbeat user on 13 May 2014, 13:07Tack för ditt svar. Har skickat ett pm till dig , förhoppningsvis har det kommit fram .:)
Hälsningar Hanna
Tack för ditt svar. Har skickat ett pm till dig , förhoppningsvis har det kommit fram .:)
Hälsningar Hanna
Quote from Anders Wallerstedt on 13 May 2014, 19:27Hör med Lena Wahlqvist(LeWa Sport), om neoprenlim, som är till för att laga revor på våtdräkter.
/Jonas
Hör med Lena Wahlqvist(LeWa Sport), om neoprenlim, som är till för att laga revor på våtdräkter.
/Jonas