Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonLaga våtdräkt - Göteborg
You need to log in to create posts and topics.

Har fått ett "jack" vid armhålan på våtdräkten, har lagat det med neoprenlim men eftersom det är ett så utsatt ställe går det upp hela tiden och blir större.
Kan ni ge förslag på hur jag ska laga det eller förslag på någon i Göteborgsområdet som kan hjälp

är det under garantee kontaka återförsäljer. jag tror inte du kan få det som ny igen.

Är du inte så nogräknad vad gäller utseendet kan du sätta på en eller flera lagningslappar på samma sätt som du lagar en cykelslang.

Hör med Waterproof som tillverkar torrdräkter bland annat åt sjöräddningen. De har sin verkstad i Kungälv (Rollsbo) och huvudkontor i Partille. De är överlägset bäst på neopren i Sverige.
WATERPROOF DIVING INTERNATIONAL AB
Industrivägen 39
433 61 Partille

Tack för informationen. . Skulle vilja fråga dig Johan vad för typ av våtdräkt du använder och vad för justeringar du gjort för din våtdräkt ?
Jag har själv stomi (ileo) . Har sedan tidigare inte erfarenhet av våtdräkter men skall köpa en nu dels för dölj

Och jo glömde förtydliga att det är för simning det gäller såklart 🙂

Hej Hanna
Det jag syft i mitt inlägg var att jag tillverkar en gördel för att dölja stomipåsen när han simmade med badbyxor. Sen jag började träna har jag dock "vuxit" ur den och använder den bara vid strandbad för att känna mig bekväm.
Nu mer när jag s

Tack för ditt svar. Har skickat ett pm till dig , förhoppningsvis har det kommit fram .:)
Hälsningar Hanna

Hör med Lena Wahlqvist(LeWa Sport), om neoprenlim, som är till för att laga revor på våtdräkter.
/Jonas