Quote from Guest on 26 May 2011, 08:52Cykelpendlar med racehybrid. 3:e säsongen och behöver nu pumpa bakdäck varje morgon (töms till hälften). Pyspunka antar jag.
Lagar man sånt, eller är det smartare att sätta in ny slang?
Känns som om driftkostaderna är så låga så det inte spelar nån rol
Cykelpendlar med racehybrid. 3:e säsongen och behöver nu pumpa bakdäck varje morgon (töms till hälften). Pyspunka antar jag.
Lagar man sånt, eller är det smartare att sätta in ny slang?
Känns som om driftkostaderna är så låga så det inte spelar nån rol
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 09:02Det kan nog vara dags att byta i alla fall bakdäcket beroende på pendeldistansen du kör årligen. Byt slangen så är problemet ur världen oavsett om det beror på en dålig ventil eller hål i slangen.
Edit: När du tagit ur slangen, kontrollera att fälgbandet
Det kan nog vara dags att byta i alla fall bakdäcket beroende på pendeldistansen du kör årligen. Byt slangen så är problemet ur världen oavsett om det beror på en dålig ventil eller hål i slangen.
Edit: När du tagit ur slangen, kontrollera att fälgbandet
Quote from Bertil Nolheim on 26 May 2011, 10:23Klart man kan laga. Problemet kan ju vara att hitta hålet, men om man pumpar upp slangen rejält blir ju hålet större. I värsta fall får man ta till det gamla tricket med vatten.
Jag lagade en pyspunka senast igår. Inga problem.
Klart man kan laga. Problemet kan ju vara att hitta hålet, men om man pumpar upp slangen rejält blir ju hålet större. I värsta fall får man ta till det gamla tricket med vatten.
Jag lagade en pyspunka senast igår. Inga problem.
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 12:29Byta slang, laga den gamla och ha som reserv kanske?
Byta slang, laga den gamla och ha som reserv kanske?
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 14:10Laga eller köp nytt. Strula med att pumpa varje morgon verker lite jobbigt.
Laga eller köp nytt. Strula med att pumpa varje morgon verker lite jobbigt.