Quote from Guest on 20 November 2012, 18:33Tjena!
Någon som är sugen på ö-loppet nästa år men, som jag, har svårt att hitta medtävlande? Min tidigare givne kumpan i stolleprov är skadad.
Jag själv är på nivån "hellre skoj än bäst" men har erfarenhet från multisport och medeldistans triahlon. Ställ
Tjena!
Någon som är sugen på ö-loppet nästa år men, som jag, har svårt att hitta medtävlande? Min tidigare givne kumpan i stolleprov är skadad.
Jag själv är på nivån "hellre skoj än bäst" men har erfarenhet från multisport och medeldistans triahlon. Ställ
Quote from Camilla Maunu on 20 November 2012, 18:43Låter galet roligt! Sprint-distansen är ju faktiskt fullt möjlig att genomföra också 🙂
Låter galet roligt! Sprint-distansen är ju faktiskt fullt möjlig att genomföra också 🙂
Quote from Funbeat user on 28 November 2012, 10:05Hur gick det?
Hur gick det?
Quote from Funbeat user on 3 December 2012, 18:19Har du hittat nån lagkamrat? Annars är jag intresserad. Är en tämligen medioker simmare och en aning bättre än medioker löpare 😉 Dock tycker jag att ö-loppet verkar väldigt roligt och skulle förstås ge järnet om jag väl kör.
Har du hittat nån lagkamrat? Annars är jag intresserad. Är en tämligen medioker simmare och en aning bättre än medioker löpare 😉 Dock tycker jag att ö-loppet verkar väldigt roligt och skulle förstås ge järnet om jag väl kör.