Quote from Guest on 5 August 2011, 23:49Hej .Måste lämna in min 305:a för att mode knappen börjar ge sig svårt att känna knappen innanför gummit när man trycker på den,,,,vart ska man lämna den eller skicka den (garantin har gått ut)annars e det en mycket bra klocka som har funkat perfekt.
Hej .Måste lämna in min 305:a för att mode knappen börjar ge sig svårt att känna knappen innanför gummit när man trycker på den,,,,vart ska man lämna den eller skicka den (garantin har gått ut)annars e det en mycket bra klocka som har funkat perfekt.
Quote from Funbeat user on 5 August 2011, 23:59Klockan skickar du till Garmin Sweden!
Ring och fråga vad det skulle kosta, det kanske inte är värt att reparera?! Eftersom 305 säljs för dryga tusenlappen.
telefonnummer finns i länken nedan
http://www.garmin.com/se/company/contact_us/
my2c
Klockan skickar du till Garmin Sweden!
Ring och fråga vad det skulle kosta, det kanske inte är värt att reparera?! Eftersom 305 säljs för dryga tusenlappen.
telefonnummer finns i länken nedan
http://www.garmin.com/se/company/contact_us/
my2c
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 07:35Hej!!
Jag skall också skicka in min klocka, har lyckats fått till en spricka i glaset. Fick den här informationen från Garmin:Du kan skicka in den til service, och så kan dom värdera saken.
Gå til våran hemssida www.garmin.se --> tryck support --> scrol
Hej!!
Jag skall också skicka in min klocka, har lyckats fått till en spricka i glaset. Fick den här informationen från Garmin:
Du kan skicka in den til service, och så kan dom värdera saken.
Gå til våran hemssida http://www.garmin.se --> tryck support --> scrol