Quote from Guest on 16 February 2007, 15:19Nu äntligen är det möjligt att lagra antal sekunder på sina träningsposter. Många har efterfrågat funktionen eftersom man ofta vill ange lite nogrannare hur länge man höll på. Särskilt vid tävlingarna har jag själv saknat det.
För att lagra sekunder skri
Nu äntligen är det möjligt att lagra antal sekunder på sina träningsposter. Många har efterfrågat funktionen eftersom man ofta vill ange lite nogrannare hur länge man höll på. Särskilt vid tävlingarna har jag själv saknat det.
För att lagra sekunder skri
Quote from Fredrik Närenfors on 16 February 2007, 15:29Hundradelarna då (H)
10:23,87
Hundradelarna då (H)
10:23,87
Quote from Martin Trygg on 16 February 2007, 15:32Olle: Du är grym.
Olle: Du är grym.
Quote from Lotta Lindström on 16 February 2007, 15:47Innebär det här att jag inte längre får logga 1 minut när jag gör plankan i 36 sekunder? (#) Skämt åsido så är det jättebra. (t+)
Innebär det här att jag inte längre får logga 1 minut när jag gör plankan i 36 sekunder? (#) Skämt åsido så är det jättebra. (t+)
Quote from Funbeat user on 16 February 2007, 16:04Verkligen, Tummen upp!!!
Verkligen, Tummen upp!!!
Quote from Funbeat user on 16 February 2007, 16:04jag lagrar plankan i andetag 😉
jag lagrar plankan i andetag 😉
Quote from Funbeat user on 16 February 2007, 18:11:-(Men det verkar inte som om topplistan räknar sekunderna...kanske inte så viktigt för er, men jag har bara 1 min upp till min svåger och såg min chans när jag kunde regga sekunder som blir minuter och jag kommer ikapp! 😀
:-(Men det verkar inte som om topplistan räknar sekunderna...kanske inte så viktigt för er, men jag har bara 1 min upp till min svåger och såg min chans när jag kunde regga sekunder som blir minuter och jag kommer ikapp! 😀
Quote from Funbeat user on 3 May 2007, 22:06Nu när man kan lagra sekunder är det väl dags att lägga till samlag som aktivitet :D.
Nu när man kan lagra sekunder är det väl dags att lägga till samlag som aktivitet :D.
Quote from Håkan Lilja on 3 May 2007, 22:29*ASG*
*ASG*
Quote from Fredrik Närenfors on 3 May 2007, 22:32OK. Jag reggar fyra sekunder 🙂
OK. Jag reggar fyra sekunder 🙂