Quote from Guest on 12 January 2008, 21:336 dagars cykellopp
http://www.laholmscyklisten.nu/
6 dagars cykellopp
http://www.laholmscyklisten.nu/
Quote from Mats Andersson on 12 January 2008, 21:43Toppenkul lopp men 2008 får Laholm klara sig utan mig. Vilket jag tror att Laholm klarar alldeles utmärkt 🙂
Toppenkul lopp men 2008 får Laholm klara sig utan mig. Vilket jag tror att Laholm klarar alldeles utmärkt 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 12 January 2008, 21:47Jag dyker inte heller upp.. Etapplopp med mer höjdmeter och varmare temeratur står på agendan!
Jag dyker inte heller upp.. Etapplopp med mer höjdmeter och varmare temeratur står på agendan!
Quote from Mats Andersson on 12 January 2008, 21:55Fast jag har hört att de redan grymma depåerna skall vara ännu grymmare i år.
Fast jag har hört att de redan grymma depåerna skall vara ännu grymmare i år.
Quote from Lena O on 12 January 2008, 22:34Jag åka dit ... tjejerna med 🙂 ...
Jag åka dit ... tjejerna med 🙂 ...
Quote from Åsa Tysklind on 12 January 2008, 22:56Jag vet inte hur jag gör..
Det är inte lätt att prioritera mellan olika lopp.
Förra året var värkligen roligt fast det inte var bra väder.
Jag vet inte hur jag gör..
Det är inte lätt att prioritera mellan olika lopp.
Förra året var värkligen roligt fast det inte var bra väder.
Quote from Mikaela Lexén on 12 January 2008, 23:11Redan anmäld... 🙂
Redan anmäld... 🙂
Quote from Mattias Johansson on 12 January 2008, 23:37Jourvecka men jag försöker byta så jag i a f kan vara med på de tre sista etaperna. Boende lär bli i tältstaden.
Jourvecka men jag försöker byta så jag i a f kan vara med på de tre sista etaperna. Boende lär bli i tältstaden.
Quote from Lena Bjerlöw on 13 January 2008, 00:31Hmm...låter spännande! Kanske ska ta o cykla lite mer i sommar och ta det iår!
Hmm...låter spännande! Kanske ska ta o cykla lite mer i sommar och ta det iår!
Quote from Funbeat user on 13 January 2008, 07:48Då blir pannkaksdepån kompletterad med droppställning och glukospåsar så att alla ska med till mål, eller?
Då blir pannkaksdepån kompletterad med droppställning och glukospåsar så att alla ska med till mål, eller?