Quote from Guest on 27 May 2010, 07:41Servus Zusammen,
Ny på Funbeat, men det är trevligt att kunna få kommunicera på äran och hjältarnas språk för en gångs skull.
Jag blev lite plötsligt med triathlon/TT-cykel för ett tag sedan.
Utrustad med ett cool styre i plast (med diverse fibrer inbla
Servus Zusammen,
Ny på Funbeat, men det är trevligt att kunna få kommunicera på äran och hjältarnas språk för en gångs skull.
Jag blev lite plötsligt med triathlon/TT-cykel för ett tag sedan.
Utrustad med ett cool styre i plast (med diverse fibrer inbla
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 07:51Vi är inte många, om några, som använder en lampa så här års och på vintern, när det behövs, vill du nog inte köra på en TT cykel. Det låter som ett icke-problem, egentligen.
Vi är inte många, om några, som använder en lampa så här års och på vintern, när det behövs, vill du nog inte köra på en TT cykel. Det låter som ett icke-problem, egentligen.
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 10:24Ta med cykel till handlaren. Prova där.
Lyse på cykel är bra för oss pendlare, trots räser, för när regnet kommer blir vi svåra att se för bilisterna men vissa kanske bara cyklar i finväder?
Ta med cykel till handlaren. Prova där.
Lyse på cykel är bra för oss pendlare, trots räser, för när regnet kommer blir vi svåra att se för bilisterna men vissa kanske bara cyklar i finväder?
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 10:27Nix, men en gul/orange reflexväst syns bra mycket bättre än en pytteliten lampa i regnet.
Nix, men en gul/orange reflexväst syns bra mycket bättre än en pytteliten lampa i regnet.
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 10:27tummen upp
tummen upp
Quote from mårten jansson on 27 May 2010, 17:13Jag har en sån här http://www.cateye.com/en/product_detail/343
köpt hos sportex...
Jag har en sån här http://www.cateye.com/en/product_detail/343
köpt hos sportex...
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 23:25Tackar.
Var inne hos cykelhandlaren idag, hade inte med mig cykeln, men jag pekade på ett kolfiberstyre av liknande modell.
Han hade en liknande Cateye, men av märket Sigma, men den gick inte runt.
Visst syns en day-glow-väst bättre än en liten LED-lam
Tackar.
Var inne hos cykelhandlaren idag, hade inte med mig cykeln, men jag pekade på ett kolfiberstyre av liknande modell.
Han hade en liknande Cateye, men av märket Sigma, men den gick inte runt.
Visst syns en day-glow-väst bättre än en liten LED-lam