Quote from Guest on 8 November 2012, 11:23Tänkte höra om det är någon mer än jag som råkat ut för detta? Och om det är nåt jag missat som jag kanske borde testa innan man lämnar in den(om man nu kan göra det när den är så pass gammal).
Min lampa på klockan har alltså slutat att fungera, förra vin
Tänkte höra om det är någon mer än jag som råkat ut för detta? Och om det är nåt jag missat som jag kanske borde testa innan man lämnar in den(om man nu kan göra det när den är så pass gammal).
Min lampa på klockan har alltså slutat att fungera, förra vin
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 11:33Haft liknande problem när min klocka började bli gammal och ringen sliten. Men det var inte bara lampan som strulade. Det var vissa delar av ringen som inte reagereade, och andra som reagerade fel.
Fungerar touchringen ok i övrigt?
Haft liknande problem när min klocka började bli gammal och ringen sliten. Men det var inte bara lampan som strulade. Det var vissa delar av ringen som inte reagereade, och andra som reagerade fel.
Fungerar touchringen ok i övrigt?
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 10:32Ja det tycker jag att den gör. Har i och för sig aldrig varit riktigt kompis med touchringen men jag har ju ändå fått det att funka om man säger så 🙂
Är det kanske så att man får räkna med att den ska börja fela vid den här åldern? Den har ju ändå dryg
Ja det tycker jag att den gör. Har i och för sig aldrig varit riktigt kompis med touchringen men jag har ju ändå fått det att funka om man säger så 🙂
Är det kanske så att man får räkna med att den ska börja fela vid den här åldern? Den har ju ändå dryg