Quote from Guest on 10 October 2011, 07:55Fick höra via omvägar att Landskrona Cykelklubb är på upphällningen... Om någon skulle vara intresserad att försöka driva den vidare.
Fick höra via omvägar att Landskrona Cykelklubb är på upphällningen... Om någon skulle vara intresserad att försöka driva den vidare.
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 08:05För långt bort
För långt bort
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 08:10Kan inte Månsson&Karlsson ta över?
Kan inte Månsson&Karlsson ta över?
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 08:20Varning: Lygnens venner tog över Kungsbackacyklisterna (fast i slutet tror jag att det bara var en cyklist kvar). Men LV övertog också klubblokalen.
Kungsbackacyklisterna var en ärorik klubb med en lång historia, och med en tendens att inte slänga något.
Varning: Lygnens venner tog över Kungsbackacyklisterna (fast i slutet tror jag att det bara var en cyklist kvar). Men LV övertog också klubblokalen.
Kungsbackacyklisterna var en ärorik klubb med en lång historia, och med en tendens att inte slänga något.
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 08:23Grattis, Du kommer att ha ett fullt förråd, Daniel. Massor av rullar, fina stålramar och verktyg.
Grattis, Du kommer att ha ett fullt förråd, Daniel. Massor av rullar, fina stålramar och verktyg.
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 09:44Min fru tycker förrådet redan är fullt.
Men det finns alltid, alltid plats för mer.
Campagnoloverktyg, ja, stålramar ... jag letar efter Mafac bromsdelar ... ska inte vara en match.
Min fru tycker förrådet redan är fullt.
Men det finns alltid, alltid plats för mer.
Campagnoloverktyg, ja, stålramar ... jag letar efter Mafac bromsdelar ... ska inte vara en match.
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 14:44Hittar du några gamla fina (alltså inte skeva) hjul för tubdäck till min gamla Mercier så får du gärna skicka ner dem till Skåne. Jag pyntar frakt förstås!
Hittar du några gamla fina (alltså inte skeva) hjul för tubdäck till min gamla Mercier så får du gärna skicka ner dem till Skåne. Jag pyntar frakt förstås!