Quote from Guest on 8 September 2009, 21:51Landstingsmästerskap i cykel för anställda inom landstinget.
3 mils tempo på Brunnabanan vid Kungsängen, Stockholm.Frår? Kontakta tävlingsansvarig Anders Hellblom, tel: 690 66 85, e-post: anders.hellblom@ds.se
Landstingsmästerskap i cykel för anställda inom landstinget.
3 mils tempo på Brunnabanan vid Kungsängen, Stockholm.
Frår? Kontakta tävlingsansvarig Anders Hellblom, tel: 690 66 85, e-post: anders.hellblom@ds.se
Quote from Emma Sjöberg on 8 September 2009, 22:01Amen.. helt plötsligt önskar jag att jag var Landstingsanställd.. Va kul att man fixar såna här saker!!
(t+)
Amen.. helt plötsligt önskar jag att jag var Landstingsanställd.. Va kul att man fixar såna här saker!!
(t+)
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 08:58Har ni pengar i Stockholms landsting??? Hos oss ryker kaffet nu, undrar vad det blir härnäst. Alla pengar går till handsprit tror jag. Mitt förslag är att man erbjuder tullverket att ta hand om den beslagtagna spriten; det skulle bli spännande att sprita
Har ni pengar i Stockholms landsting??? Hos oss ryker kaffet nu, undrar vad det blir härnäst. Alla pengar går till handsprit tror jag. Mitt förslag är att man erbjuder tullverket att ta hand om den beslagtagna spriten; det skulle bli spännande att sprita
Quote from Emma Sjöberg on 9 September 2009, 13:55😀 Bra förslag tycker jag! Åsa for President..
😀 Bra förslag tycker jag! Åsa for President..
Quote from Charlotte Skoglund on 9 September 2009, 14:00hmm tänk att sprita händerna med en 12årig Bowmore....det vore grejjer det(H)..
hmm tänk att sprita händerna med en 12årig Bowmore....det vore grejjer det(H)..
Quote from Emma Sjöberg on 9 September 2009, 14:33Fast var går gränsen för att häda?????
Fast var går gränsen för att häda?????
Quote from Charlotte Skoglund on 9 September 2009, 14:50hmm den var nog redan passerad där...och med råge
tror jag kan tänka mig ngn dålig blanksprit till händerna men inte mer...
hmm den var nog redan passerad där...och med råge
tror jag kan tänka mig ngn dålig blanksprit till händerna men inte mer...