Quote from Guest on 11 October 2010, 07:29Hej på er som cyklar landsväg!
Jag cyklar landsvägshoj och skulle tycka det vore roligare om man var några stycken på rundan. Är det fler som tycker detta vore intressant så hör gärna av er. Det finns säkert fortfarande några fina höstdagar kvar att cykla
Hej på er som cyklar landsväg!
Jag cyklar landsvägshoj och skulle tycka det vore roligare om man var några stycken på rundan. Är det fler som tycker detta vore intressant så hör gärna av er. Det finns säkert fortfarande några fina höstdagar kvar att cykla
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 07:39Men Anders då, jag som trodde att du var solskenscyklist, vad har nu hänt?? 😉
Men Anders då, jag som trodde att du var solskenscyklist, vad har nu hänt?? 😉
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 09:29Klubben cyklisten kanske?
Jag har haft ett lysande år med hela 12 rundor så säsongen är uppgiven för min del.
Klubben cyklisten kanske?
Jag har haft ett lysande år med hela 12 rundor så säsongen är uppgiven för min del.
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 19:51Klubben Cyklisten kör jag med, trevligt gäng. Söndagar 1000 från runskyltsskolan/Husie kyrka.
Kolla mer på www.klubbencyklisten.se
Klubben Cyklisten kör jag med, trevligt gäng. Söndagar 1000 från runskyltsskolan/Husie kyrka.
Kolla mer på http://www.klubbencyklisten.se
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 19:33På torsdag kl 16.30 utgår jag (och förhoppningsvis några fler...) från Göingeplan med sikte på en backe vid Mölleberga. Upp och ner i en timme eller så. Följ gärna med.
På torsdag kl 16.30 utgår jag (och förhoppningsvis några fler...) från Göingeplan med sikte på en backe vid Mölleberga. Upp och ner i en timme eller så. Följ gärna med.
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 06:26Jag har oxå funderat på att gå med klubben cyklisten... Klarar man det som glad väldigt mycket amatör?? Känner att det hade nog varit nyttigt...:-) Jag bor i Torup så det är ju inte så långt till Husie..
Jag har oxå funderat på att gå med klubben cyklisten... Klarar man det som glad väldigt mycket amatör?? Känner att det hade nog varit nyttigt...:-) Jag bor i Torup så det är ju inte så långt till Husie..
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 15:55Klubben cyklisten verkar seriöst. Hur bra måste man vara för att platsa 🙂 Kan man bara dyka upp och haka på? Hur långa rundor brukar ni köra och finns det olika grupper med olika tempo? Tack för tipset.
Klubben cyklisten verkar seriöst. Hur bra måste man vara för att platsa 🙂 Kan man bara dyka upp och haka på? Hur långa rundor brukar ni köra och finns det olika grupper med olika tempo? Tack för tipset.
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 17:37Hur långa rundor och i vilket tempo kör du. Själv ligger mina runt 5-7 mil och 26-28 km/h. Om du inte tycker det är för söligt så hör av dig. Nu blir det väl mest lördags och söndagsturer framöver pga mörkret på kvällarna.
Hur långa rundor och i vilket tempo kör du. Själv ligger mina runt 5-7 mil och 26-28 km/h. Om du inte tycker det är för söligt så hör av dig. Nu blir det väl mest lördags och söndagsturer framöver pga mörkret på kvällarna.
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 22:08jag registrerade mig på forumet på cyklisten o ställde lite frågor häromdagen.. Väntar på svar...
jag registrerade mig på forumet på cyklisten o ställde lite frågor häromdagen.. Väntar på svar...
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 13:48Som jag skrev på forumet ( cyklistens ) till Marie så finns det grupper för alla farter på träningarna. Just nu är det eg bara de mest inbitna självplågarna som kör landsväg på söndagarna, men annars är det indelat i olika fartgrupper och att hänga med de
Som jag skrev på forumet ( cyklistens ) till Marie så finns det grupper för alla farter på träningarna. Just nu är det eg bara de mest inbitna självplågarna som kör landsväg på söndagarna, men annars är det indelat i olika fartgrupper och att hänga med de