Quote from Guest on 1 April 2008, 21:56Klockan 06:00 den 7 december går startskottet till Las Vegas Marathon
Läs mer här http://www.lvmarathon.com/
Klockan 06:00 den 7 december går startskottet till Las Vegas Marathon
Läs mer här http://www.lvmarathon.com/
Quote from Funbeat user on 1 April 2008, 22:06Igår bokade vi flyg och betalade in oss i loppet.
Flyget lyfter från Arlanda den 4:e klockan 10:15 och vi åker hem den 11:e december// www.vegasmarathon.se
Igår bokade vi flyg och betalade in oss i loppet.
Flyget lyfter från Arlanda den 4:e klockan 10:15 och vi åker hem den 11:e december
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 10:03Har sneglat lite på det här loppet, tanken på att springa tillsammans med x-antal Elivskopior är onekligen lockande!
Ska försöka övertala maken om att det skulle vara en utmärkt semesterresa/julklapp. 😉
Har sneglat lite på det här loppet, tanken på att springa tillsammans med x-antal Elivskopior är onekligen lockande!
Ska försöka övertala maken om att det skulle vara en utmärkt semesterresa/julklapp. 😉
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 21:35Jag är också anmäld till loppet. har aldrig sprungit så långt så det ska bli roligt att testa det. Vi åker dit den 5 december och hem den 13. Blir nog en del poker med där iaf dagarna innan loppet sen måste man ju festa loss där 🙂
Jag är också anmäld till loppet. har aldrig sprungit så långt så det ska bli roligt att testa det. Vi åker dit den 5 december och hem den 13. Blir nog en del poker med där iaf dagarna innan loppet sen måste man ju festa loss där 🙂
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 21:59Var ska ni bo? Vi checkar in på Mandalay bay och planen ser väl ut golf, poker, helikoptertur till Grand Canyon, springa ett marathon, festa och äte buffé
Vi kanske kan ta en drinkbord ihop och fira att vi gick i mål.
// Sebbe på www.vegasmarathon.se
Var ska ni bo? Vi checkar in på Mandalay bay och planen ser väl ut golf, poker, helikoptertur till Grand Canyon, springa ett marathon, festa och äte buffé
Vi kanske kan ta en drinkbord ihop och fira att vi gick i mål.
// Sebbe på http://www.vegasmarathon.se
Quote from Funbeat user on 16 November 2008, 10:45Vi kommer att hoppa runt lite mellan hotellen, vi ska börja bo på Luxor sen MGM och till sist New York New York. Ja det skulle vi kunna göra:-) bara man inte är för sliten men man kan visserligen sova lite på dagen
Vi kommer att hoppa runt lite mellan hotellen, vi ska börja bo på Luxor sen MGM och till sist New York New York. Ja det skulle vi kunna göra:-) bara man inte är för sliten men man kan visserligen sova lite på dagen
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 11:40Vi börjar också med en dag på Luxor. Har ju inte varit i Egypten så man kunde ju inte missa chansen att bo i en pyramid.
Inte många dagar kvar nu. Inga andra som ska till Vegas?
Jo man får väl känna efter lite hur man mår efter målgång, och skulle man
Vi börjar också med en dag på Luxor. Har ju inte varit i Egypten så man kunde ju inte missa chansen att bo i en pyramid.
Inte många dagar kvar nu. Inga andra som ska till Vegas?
Jo man får väl känna efter lite hur man mår efter målgång, och skulle man
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 22:03Nej nu är det snart dags! Det är tredje gången jag bor på Luxor. Jag gillat hotellets skarpt dock ligger det kanske lite off men det är inga problem med att fixa med en taxi. Har träningen gått bra?
Nej nu är det snart dags! Det är tredje gången jag bor på Luxor. Jag gillat hotellets skarpt dock ligger det kanske lite off men det är inga problem med att fixa med en taxi. Har träningen gått bra?
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 12:32Japp snart är det all in på rött som gäller!
Bra och bra. Kommer nog aldrig känna mig redo för ett marathon. Hoppas på en bra dag och väldigt mycket vilja.
Gör ett test på dryga 30 km imorgon. Efter det kan jag säga om det kommer gå bra eller inte.Sist
Japp snart är det all in på rött som gäller!
Bra och bra. Kommer nog aldrig känna mig redo för ett marathon. Hoppas på en bra dag och väldigt mycket vilja.
Gör ett test på dryga 30 km imorgon. Efter det kan jag säga om det kommer gå bra eller inte.
Sist
Quote from Funbeat user on 24 November 2008, 13:32Vi kommer att hoppa pastapartyt kör en vanlig buffe dagen innan. Hur ska ni göra med energidryck? Jag vet inte om jag vågar att köra med gatorade utan att ha testat det innan. Tänkte ta med lite energigel och ta vatten vid dryckesstationerna. Jag körde 30
Vi kommer att hoppa pastapartyt kör en vanlig buffe dagen innan. Hur ska ni göra med energidryck? Jag vet inte om jag vågar att köra med gatorade utan att ha testat det innan. Tänkte ta med lite energigel och ta vatten vid dryckesstationerna. Jag körde 30