Quote from Guest on 19 September 2009, 09:40Jag vandrade denna sträcka 2007 med familjen och det var en fantastisk upplevelse. Sen fick jag höra att det fanns ett ultralopp på samma sträcka och då bestämde jag mig för att springa det. Tyvärr satte en skada hinder för mig att springa detta lopp -09,
Jag vandrade denna sträcka 2007 med familjen och det var en fantastisk upplevelse. Sen fick jag höra att det fanns ett ultralopp på samma sträcka och då bestämde jag mig för att springa det. Tyvärr satte en skada hinder för mig att springa detta lopp -09,
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 09:50Ser förbannat vackert ut faktsikt.. Synd att det ligger dåligt i tiden för min del..
Ser förbannat vackert ut faktsikt.. Synd att det ligger dåligt i tiden för min del..
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 18:31Har "drömt" om detta lopp några år, men inte fått tummen ur ännu. Kanske 2010?
Har "drömt" om detta lopp några år, men inte fått tummen ur ännu. Kanske 2010?
Quote from Linnea Olsson on 19 September 2009, 18:51Jo, jag såg det på din blogg Sebastian att du också hade funderingar på loppet. Det finns många roliga lopp som man vill springa men det är inte alltid allt klaffar. Nu har jag som nästa års höjdpunkt att 2010 åka till Island och springa dessa 75 km i ett
Jo, jag såg det på din blogg Sebastian att du också hade funderingar på loppet. Det finns många roliga lopp som man vill springa men det är inte alltid allt klaffar. Nu har jag som nästa års höjdpunkt att 2010 åka till Island och springa dessa 75 km i ett
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 08:41Man borde väl passa på medan finanskrisen gör det lite förmånligare att resa till Island. På senare år har det varit utanför min budget att resa och ffa bo på Island, bara för att springa ett lopp.
Man borde väl passa på medan finanskrisen gör det lite förmånligare att resa till Island. På senare år har det varit utanför min budget att resa och ffa bo på Island, bara för att springa ett lopp.
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 08:52Ännu ett lopp som står på att göra-listan, men inte nästa år, det ligger för nära Swiss Alpine som är stora målet 2010.
Ännu ett lopp som står på att göra-listan, men inte nästa år, det ligger för nära Swiss Alpine som är stora målet 2010.
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 09:32Kollade på resfeber.se och det kostar från ca 9000.- med flyg + hotell 3 nätter. Hade jag bara nån att bo hos så kanske det skulle vara värt flygresan, men inte annars.
Kollade på resfeber.se och det kostar från ca 9000.- med flyg + hotell 3 nätter. Hade jag bara nån att bo hos så kanske det skulle vara värt flygresan, men inte annars.
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 09:41Som fd boende på Island, allmän Islands-älskare och löpare är detta ett lopp även jag skulle vilja springa. Det går ju mellan två av Islands vackraste platser. Däremot vill jag säga att finanskrisen märks inte mycket av på Island. När jag var där i somras
Som fd boende på Island, allmän Islands-älskare och löpare är detta ett lopp även jag skulle vilja springa. Det går ju mellan två av Islands vackraste platser. Däremot vill jag säga att finanskrisen märks inte mycket av på Island. När jag var där i somras
Quote from Linnea Olsson on 20 September 2009, 10:05Vi var på Island och vandrade som sagt -07 och vi betalade 2000 kronor pp för flyget. Vi bodde på vandrarhem för nån hundralapp natten pp. Det som var dyrt var att äta ute på restaurang och att förflytta sig. Eftersom vi vandrade på leden större delen av
Vi var på Island och vandrade som sagt -07 och vi betalade 2000 kronor pp för flyget. Vi bodde på vandrarhem för nån hundralapp natten pp. Det som var dyrt var att äta ute på restaurang och att förflytta sig. Eftersom vi vandrade på leden större delen av
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 15:55Anmälningsavgiften är ju sjukt hög, €300! Får alla guldmedalj måntro?
NYC Marathon lockar mig faktiskt inte det minsta, men däremot lockar NYC väldigt mycket. 😀
Anmälningsavgiften är ju sjukt hög, €300! Får alla guldmedalj måntro?
NYC Marathon lockar mig faktiskt inte det minsta, men däremot lockar NYC väldigt mycket. 😀