Quote from Guest on 27 October 2010, 17:04http://www.lausanne-marathon.com
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 17:14Vädergudarna spår 11 grader och regn för söndagen. Men jag lovar att det är vackert ändå, jag körde förbi där förra helgen, och även då regnade det, men färgerna på vinberg och träd är otroliga just nu! (H:)
Det som är lite irriterande är dock att vi har
Vädergudarna spår 11 grader och regn för söndagen. Men jag lovar att det är vackert ändå, jag körde förbi där förra helgen, och även då regnade det, men färgerna på vinberg och träd är otroliga just nu! (H:)
Det som är lite irriterande är dock att vi har
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 18:39Jag litar på dig Anna för som det ser ut nu visar väderrapporterna kraftigt regn på söndag. 🙁 Men hoppet är det sista...
Jag litar på dig Anna för som det ser ut nu visar väderrapporterna kraftigt regn på söndag. 🙁 Men hoppet är det sista...
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 18:53Och jag är bara 45 minuter från Lausanne och svettas. Denna förbaskade sol. 😉
OK, tror det var i söndags det regnade, eller var det lördagen.
Den andra dagen var det 15+ och mer. Svettigt.Fast yr.no gissar på regn även hos mig nu på söndag.
Och jag är bara 45 minuter från Lausanne och svettas. Denna förbaskade sol. 😉
OK, tror det var i söndags det regnade, eller var det lördagen.
Den andra dagen var det 15+ och mer. Svettigt.
Fast yr.no gissar på regn även hos mig nu på söndag.
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 19:05Jodå K-G, på denna sidan pölen skiner solen också. Idag...
I söndags snöade det på inte alls så hög höjd. Iaf några 100m ovanför Broc. Så jag utgår ifrån att det var söndagen det regnade hos dig.
Jodå K-G, på denna sidan pölen skiner solen också. Idag...
I söndags snöade det på inte alls så hög höjd. Iaf några 100m ovanför Broc. Så jag utgår ifrån att det var söndagen det regnade hos dig.
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 19:17Broc.
Det är ju bara 2 mil från mig.
Mats är också välkommen.
I morse var det -5, men nu noll snö.Har några morgnar öppnat dörren och lufsat i snö - barfota. På gräsmattorna - genom gången - om du minns - lite asfalt där snön smälter fort så in i vassen
Broc.
Det är ju bara 2 mil från mig.
Mats är också välkommen.
I morse var det -5, men nu noll snö.
Har några morgnar öppnat dörren och lufsat i snö - barfota. På gräsmattorna - genom gången - om du minns - lite asfalt där snön smälter fort så in i vassen
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 19:31Vi kom inte till Broc förrän vid 4, så det blev lite tajt om tid där 😉
Snö i Lausanne klarar vi oss utan. Ställer de in tågen kommer jag inte till startlinjen! 😉
Vi kom inte till Broc förrän vid 4, så det blev lite tajt om tid där 😉
Snö i Lausanne klarar vi oss utan. Ställer de in tågen kommer jag inte till startlinjen! 😉
Quote from ellen olsson on 27 October 2010, 19:43Anna: Vet du om Kristian ska springa?
Anna: Vet du om Kristian ska springa?
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 20:02Japp, det ska han!
Japp, det ska han!
Quote from ellen olsson on 27 October 2010, 22:33Då får du hälsa och springa ifrån honom! 😉
Då får du hälsa och springa ifrån honom! 😉