Quote from Guest on 4 January 2007, 17:17Hej svejs Sara,
Kul att du startat den här gruppen. Ser fram mot givande diskussioner här.
Själv är jag väl ingen hårdtraceur, men gillar att använda räcken och murar som hinder och köra en o annan PKroll då jag är ute o lubbar. Häpp!
Hej svejs Sara,
Kul att du startat den här gruppen. Ser fram mot givande diskussioner här.
Själv är jag väl ingen hårdtraceur, men gillar att använda räcken och murar som hinder och köra en o annan PKroll då jag är ute o lubbar. Häpp!
Quote from Funbeat user on 4 January 2007, 17:27ja jag tänkte att de kanske skulle vara bra me en Le Parkour grupp här på funbeat, för vad ja har sett så finns det ingen förutom min(V)... men ja kan säga tt ja inte heller e nån supertraceur hoppas nåra riktiga proffs går me i gruppen..;) herr
ja jag tänkte att de kanske skulle vara bra me en Le Parkour grupp här på funbeat, för vad ja har sett så finns det ingen förutom min(V)... men ja kan säga tt ja inte heller e nån supertraceur hoppas nåra riktiga proffs går me i gruppen..;) herr
Quote from Andreas Sundbom on 9 January 2007, 20:29Hejhej, lite triggad att komma igång med parkour så smått efter att ha läst ett par ariklar i lokalpressen...hur kommer man enkelt och bäst igång?
Hejhej, lite triggad att komma igång med parkour så smått efter att ha läst ett par ariklar i lokalpressen...hur kommer man enkelt och bäst igång?
Quote from Henrik Trygg on 9 January 2007, 23:59Hej svejs,
Jag var på en introduktion som faktiskt stadsmuseum anordnade i Stockholm i somras - jättekul!
Jag kan rekommendera ett besök på hemsidan le-parkour.se. Där kan du se när det anordnas träningar och också få instruktion till olika övningar.
Lyc
Hej svejs,
Jag var på en introduktion som faktiskt stadsmuseum anordnade i Stockholm i somras - jättekul!
Jag kan rekommendera ett besök på hemsidan le-parkour.se. Där kan du se när det anordnas träningar och också få instruktion till olika övningar.
Lyc
Quote from Andreas Sundbom on 15 January 2007, 21:14Tack för tipset, prövar någon tutorial. 🙂
Tack för tipset, prövar någon tutorial. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 March 2007, 20:37nu har ja inte le parkourat":D.......(blev de rätt?) på hela vintern o vill komma igång igen. så ja testa lite försiktigt men ja blev jätte besviken för allt som ja kunde bara e borta.....nu måste ja börja om på nytt o tänkte om ni kunde ge mig nå
nu har ja inte le parkourat":D.......(blev de rätt?) på hela vintern o vill komma igång igen. så ja testa lite försiktigt men ja blev jätte besviken för allt som ja kunde bara e borta.....nu måste ja börja om på nytt o tänkte om ni kunde ge mig nå
Quote from Funbeat user on 18 October 2008, 22:05Finns ni kvar? hehe.. minoriteterna skall också representeras.
Tänker börja så smått. Helst mer inriktat på freerunning, men ett steg i taget.
Finns ni kvar? hehe.. minoriteterna skall också representeras.
Tänker börja så smått. Helst mer inriktat på freerunning, men ett steg i taget.