Quote from Guest on 28 October 2013, 17:51http://lejonbragden.se/
Quote from Funbeat user on 28 October 2013, 18:01Borde fått SM 100K.
Borde fått SM 100K.
Quote from Funbeat user on 28 October 2013, 19:32Tycker jag oxå, men nu fick dom inte det. Vi får se vem som dragit nitlotten när det nu blir 2st 100km lopp med 1 veckas mellanrum.
Jag tycker Lejonbragden skulle haft det i år. Men pengar styr.
Tycker jag oxå, men nu fick dom inte det. Vi får se vem som dragit nitlotten när det nu blir 2st 100km lopp med 1 veckas mellanrum.
Jag tycker Lejonbragden skulle haft det i år. Men pengar styr.
Quote from Funbeat user on 28 October 2013, 19:43Plus makten Jan-Erik.
2 x tyvärr. (t-)
Plus makten Jan-Erik.
2 x tyvärr. (t-)
Quote from Funbeat user on 30 October 2013, 08:55Uddevalla fick ju SM. Och det går _TYVÄRR_ en vecka innan Lejonbragden. Men SM är inte för alla. För de som inte springer SM och vill ha ett lättillgängligt lopp hoppas vi återigen att Lejonbragden skall passa.
Anmälan öppnar på fredag. Samma pris som fö
Uddevalla fick ju SM. Och det går _TYVÄRR_ en vecka innan Lejonbragden. Men SM är inte för alla. För de som inte springer SM och vill ha ett lättillgängligt lopp hoppas vi återigen att Lejonbragden skall passa.
Anmälan öppnar på fredag. Samma pris som fö
Quote from Funbeat user on 13 January 2014, 18:17Då var man anmäld.
Känns kul att göra 100k debut på så klassisk mark 🙂
Då var man anmäld.
Känns kul att göra 100k debut på så klassisk mark 🙂
Quote from Funbeat user on 29 April 2014, 07:10Uddevalla SM 100K hade 24 anmälda. 15 kom i mål.
Lund har 30 anmälda.24 + 30 = 54
Undrar hur SFIF tänker?
Uddevalla SM 100K hade 24 anmälda. 15 kom i mål.
Lund har 30 anmälda.
24 + 30 = 54
Undrar hur SFIF tänker?
Quote from Funbeat user on 29 April 2014, 08:51Om du ändå inte tänker diskutera själva loppet kan du väl skapa egna gnälltrådar?
Om du ändå inte tänker diskutera själva loppet kan du väl skapa egna gnälltrådar?
Quote from Funbeat user on 29 April 2014, 09:10Mr. anonym.
Jag deltog i alla 4 på 80-talet + att jag gav nuvarande Lejonbragd alla uppgifter från den tiden.
Så jag är bekymrad.Vad har du gjort mer än att hoppa på mig ANONYMT.
Mr. anonym.
Jag deltog i alla 4 på 80-talet + att jag gav nuvarande Lejonbragd alla uppgifter från den tiden.
Så jag är bekymrad.
Vad har du gjort mer än att hoppa på mig ANONYMT.
Quote from Funbeat user on 7 June 2014, 05:17Jag, som en av loppets arrangörer, måste verkligen säga att jag INTE TYCKER ATT K-G gnäller.
Om det är en enda person som varit påhejande, hjälpsam och stöttande utan att vara delaktig vare sig i arrangemanget eller deltagandet så är det just K-G Nystr
Jag, som en av loppets arrangörer, måste verkligen säga att jag INTE TYCKER ATT K-G gnäller.
Om det är en enda person som varit påhejande, hjälpsam och stöttande utan att vara delaktig vare sig i arrangemanget eller deltagandet så är det just K-G Nystr