Quote from Guest on 4 July 2007, 09:39Inbjudan:
http://www.snapphanarna.se/friidrott/inbjudanlergokslopp2007.pdf
Inbjudan:
http://www.snapphanarna.se/friidrott/inbjudanlergokslopp2007.pdf
Quote from Karolina Bergsten on 4 July 2007, 09:49Kul när man kan dra med ungarna! Inte helt omöjligt att vi åker upp. 🙂
Kul när man kan dra med ungarna! Inte helt omöjligt att vi åker upp. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 July 2007, 14:17Jag drar med halva släkten, Svärmor, Svärfar, Frugan och kidsen. Kanske Frugans syster eller bror också hänger på. Svärmor är nämligen uppvuxen i Ängelholm så det blir en bra anledning att åka och hälsa på i det gamla fäderneslandet.
Det blir nog bara
Jag drar med halva släkten, Svärmor, Svärfar, Frugan och kidsen. Kanske Frugans syster eller bror också hänger på. Svärmor är nämligen uppvuxen i Ängelholm så det blir en bra anledning att åka och hälsa på i det gamla fäderneslandet.
Det blir nog bara
Quote from Funbeat user on 20 August 2007, 10:43Någon som har koll på denna banan? Är det ett stadslopp eller lite skog och liknande? Kuperat?
Någon som har koll på denna banan? Är det ett stadslopp eller lite skog och liknande? Kuperat?
Quote from Bjarne Lewin on 20 August 2007, 11:15Saxat från inbjudan "Banorna är förlagda på stigar och skogsvägar i Kronoskogen.
Start och mål på Råbocka campingplats."Det låter ju jättetrevligt (:H)
Saxat från inbjudan "Banorna är förlagda på stigar och skogsvägar i Kronoskogen.
Start och mål på Råbocka campingplats."
Det låter ju jättetrevligt (:H)
Quote from Funbeat user on 20 August 2007, 12:14Jag ska springa det i alla fall.
Skogslopp låter trevligt då jag springer ett stadslopp nu i helgen så lite skog är alltid trevligt.
Jag ska springa det i alla fall.
Skogslopp låter trevligt då jag springer ett stadslopp nu i helgen så lite skog är alltid trevligt.
Quote from Bjarne Lewin on 31 August 2007, 10:26Jag ska springa! Jag är så glad (H:) Äntligen ett lopp som är i fas med den sträcka jag kommit upp till, i alla fall nästan!
Jabadabadooooo
Jag ska springa! Jag är så glad (H:) Äntligen ett lopp som är i fas med den sträcka jag kommit upp till, i alla fall nästan!
Jabadabadooooo
Quote from Funbeat user on 31 August 2007, 10:44Jag hade som mål att springa detta men jag kommer att hoppa över det då jag har haft lite ont i en vad tidigare i veckan. Det är onödigt att ta ut sig rejält på ett lopp och riskera att åka på en skada. Verkar vara ett lugnt och trevligt lopp annars. Dock
Jag hade som mål att springa detta men jag kommer att hoppa över det då jag har haft lite ont i en vad tidigare i veckan. Det är onödigt att ta ut sig rejält på ett lopp och riskera att åka på en skada. Verkar vara ett lugnt och trevligt lopp annars. Dock
Quote from Bjarne Lewin on 31 August 2007, 11:31Fast jag kommer "bara" att springa 5 km, nsom enligt inbjudan är 4,8. Utmärkt för mig i alla fall 🙂
Fast jag kommer "bara" att springa 5 km, nsom enligt inbjudan är 4,8. Utmärkt för mig i alla fall 🙂
Quote from Funbeat user on 31 August 2007, 11:37Jag är så besviken att jag missar detta lopp som är någorlunda nära hemmet.
Maken har brandkårsjour och jag har redan tingat svärfar som skall passa den lille inatt (Natt orientering) och på söndag (DM Lång orientering).
Får väl komma igen nästa år!
Jag är så besviken att jag missar detta lopp som är någorlunda nära hemmet.
Maken har brandkårsjour och jag har redan tingat svärfar som skall passa den lille inatt (Natt orientering) och på söndag (DM Lång orientering).
Får väl komma igen nästa år!