Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelLevereras Polar cs400 "alltid" me …
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej hopp

Under vintern växer sig köpa-grejer-nerven allt starkare och nu har jag siktet inställt på att utöka elektronikavdelningen med en Polar. Lutar åt cs400. Har surfat runt på olika internetbutiker, många i tyskland.

På polars hemsida står det att

CS 400 är ju ett färdigt produktpaket. Jag utgår från att man alltid får med en hastighetssensor till en cykeldator.
Perfekt läge att köpa nu med eurokursen. Har själv en CS 400 som jag är mycket nöjd med.
Köpte fö till ett armband så den går att använd

Jo, jag har väl själv alltid tänkt att hastighetssensorn borde ingå. Pulsband tycker jag också vore självklart att man skeppar med.

Det jag i så fall undrade var om det var så att bara själva datorn kunde gå som "reservdel", dvs utan nånting. Och att jag

http://www.bike-discount.de/shop/k1058/a4742/cs400.html?mfid=51
Köp den här så har du bästaprisgaranti.

Jo, jag hade tänkt det men den är slut där. Det var därför jag började leta runt på andra sidor.

Det är ett paket, kommer i samma kartong.
Jag kompletterad med kad sensor, den var "extra" i en egen kartong.

Orkade inte vänta på mail så jag ringde till bike-components.de. Min högstadietyska var f.ö. bättre än supportens engelska. Då fick jag bekräftat att de i alla fall levererar med mjukvaran (stod endast dator, pulsband, hastighetssensor och fästen på produ

edit: dubbelpost...

Frakten går smärtfritt. Jag köpte också min cs400 därifrån men det var ett år sedan. Du fick ett väldigt bra pris.

ProTrainer 5 ingår alltid i cs400 produkten. Det är mycket bra.

Liten update ifall någon annan undrar samma sak som jag gjorde i början:

Frakten gick utan problem, på 5 arbetsdagar hade jag grejerna. Allt fanns med så som förväntat.

Enda negativa kommentaren var extrasumman för kortbetalning, kändes lite omodernt.

12