Quote from Guest on 18 January 2008, 21:48www.lidaloop.se
Välkommen till LIDA LOOP, ett MTB-långlopp för elit och motionärer i fantastisk cykelterräng. Tävlingscentrum är natursköna Lida friluftsanläggning vid sjön Getaren söder om Tullinge i Botkyrka, Stockholm.
Banan – Start och mål är vid L
Välkommen till LIDA LOOP, ett MTB-långlopp för elit och motionärer i fantastisk cykelterräng. Tävlingscentrum är natursköna Lida friluftsanläggning vid sjön Getaren söder om Tullinge i Botkyrka, Stockholm.
Banan – Start och mål är vid L
Quote from Alexander Klippenberg on 18 January 2008, 21:58Hej
Kan du flytta tävlingen till gruppen Mountainbike. Där hör den ju hemma.
Sven
Hej
Kan du flytta tävlingen till gruppen Mountainbike. Där hör den ju hemma.
Sven
Quote from j sollerman on 19 January 2008, 10:02Varför finns de ingen racer grupp isf? denna kan väl ligga under cykel..
Varför finns de ingen racer grupp isf? denna kan väl ligga under cykel..
Quote from Alexander Klippenberg on 19 January 2008, 15:39Det är väl för att den uppdelningen har funnits sedan Funbeat startade. Mountainbike är MTB och Cykel är (var) Racer.
Det är väl för att den uppdelningen har funnits sedan Funbeat startade. Mountainbike är MTB och Cykel är (var) Racer.
Quote from Erik Strandberg on 19 January 2008, 17:22Men...Sen när var cykel synonymt med racer?
Det har iallafall jag missat fullständigt (#)Cykel = lvg, mtb, dh, cx, touring och allt annat som är cykelrelaterat har jag alltid trott. 🙂
Sen gör det givetvis inget om tävlingen hamnar under mtb gruppen o
Men...Sen när var cykel synonymt med racer?
Det har iallafall jag missat fullständigt (#)
Cykel = lvg, mtb, dh, cx, touring och allt annat som är cykelrelaterat har jag alltid trott. 🙂
Sen gör det givetvis inget om tävlingen hamnar under mtb gruppen o
Quote from j sollerman on 19 January 2008, 18:00lika bra att tävlingen hamnar här. Och dom som inte vill läsa kan ju slippa.
lika bra att tävlingen hamnar här. Och dom som inte vill läsa kan ju slippa.
Quote from Funbeat user on 19 January 2008, 18:03En grupp är en grupp som är en grupp.
Får man inte vara med så blir man ledsen....
FB-gruppen tex.
En grupp är en grupp som är en grupp.
Får man inte vara med så blir man ledsen....
FB-gruppen tex.
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 16:40Nu finns Lida Loop 2008 i Moutainbikegruppen också.
Hasse
Nu finns Lida Loop 2008 i Moutainbikegruppen också.
Hasse