Quote from Guest on 10 August 2009, 08:21Någon som kan kommentera bansträckningen för cykel. Jag har för mig att man bytte från den gamla inför 2008. Antar att man behöver MTB!? Om så, dämpad eller kan man klara sig med styv framgaffel?
Någon som kan kommentera bansträckningen för cykel. Jag har för mig att man bytte från den gamla inför 2008. Antar att man behöver MTB!? Om så, dämpad eller kan man klara sig med styv framgaffel?
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 08:31Jag körde förra året med framdämpad XC och det fungerade bra.
Min känsla var dock att det snabbaste hade varit en CX, ivarje fall med torrt underlag som det var då.Mao inte nödvändigt med framdämpning.
Jag körde förra året med framdämpad XC och det fungerade bra.
Min känsla var dock att det snabbaste hade varit en CX, ivarje fall med torrt underlag som det var då.
Mao inte nödvändigt med framdämpning.
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 09:51men det går med ett CX? Ser ute på beskrivning som dämpning är ett måste men jag har aldrig sett banan .
men det går med ett CX? Ser ute på beskrivning som dämpning är ett måste men jag har aldrig sett banan .
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 10:25Jodå, CX fungerar bra på förra årets bana. Det var till 99% bra underlag, lite asfalt men mest bred och fin stig.
Jodå, CX fungerar bra på förra årets bana. Det var till 99% bra underlag, lite asfalt men mest bred och fin stig.
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 10:39Jag gillade denna tävling för att jag tyckte sim delen var bra och "nära kanten"- bra för oss mentalt som är igen stark simmare kanske. Men, oxå bli roligt att har ett bra cykel till tävling (har ett CX )
Jag gillade denna tävling för att jag tyckte sim delen var bra och "nära kanten"- bra för oss mentalt som är igen stark simmare kanske. Men, oxå bli roligt att har ett bra cykel till tävling (har ett CX )
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 13:33Hej, det fungerar bra utan framdämpare. CX är det absolut bästa.
Thomas tävlingsledare Lidingö Triathlon
Hej, det fungerar bra utan framdämpare. CX är det absolut bästa.
Thomas tävlingsledare Lidingö Triathlon
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 01:06Tack för all feedback. Det blir till att damma av den gamla GT:n
Tack för all feedback. Det blir till att damma av den gamla GT:n