Quote from Guest on 20 May 2011, 08:42Vi kommer inom kort att gå ut med datum för öppna träningar för alla som vill. Vi kommer att träna på att simma i öppet vatten. Vi kommer även att prova cykelbanan och löpbanan. Se vidare på våran hemsida för information. Nu till helgen arrangerar vi Lidi
Vi kommer inom kort att gå ut med datum för öppna träningar för alla som vill. Vi kommer att träna på att simma i öppet vatten. Vi kommer även att prova cykelbanan och löpbanan. Se vidare på våran hemsida för information. Nu till helgen arrangerar vi Lidi
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 08:52Misstänker att du menar att detta går i Lidingö. Lite kryptiskt annars, finns ju lite fler städer 😉
Misstänker att du menar att detta går i Lidingö. Lite kryptiskt annars, finns ju lite fler städer 😉
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 12:23Tack, det stämmer. Träningen är på Lidingö.
Tack, det stämmer. Träningen är på Lidingö.
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 12:36Tips: Skriv in "Lidingö" i rubriken, går att göra om du redigerar startinlägget.
Tips: Skriv in "Lidingö" i rubriken, går att göra om du redigerar startinlägget.
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 16:08Välkommen till Södergarn, Lidingö på söndag den 10 juni kl 15.00. För de som vill så simmar vi simbanan. För de som vill prova på cyklingen och löpningen gör vi det ett varv dvs 10 km cykling och 2,5 km löpning. Efteråt är det fritt att träna mer.
Välkommen till Södergarn, Lidingö på söndag den 10 juni kl 15.00. För de som vill så simmar vi simbanan. För de som vill prova på cyklingen och löpningen gör vi det ett varv dvs 10 km cykling och 2,5 km löpning. Efteråt är det fritt att träna mer.
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 19:40Du menar söndag den 12 juni va?
Du menar söndag den 12 juni va?
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 22:00Tack. Jo det stämmer. Det ska vara den 12 juni.
Tack. Jo det stämmer. Det ska vara den 12 juni.
Quote from Funbeat user on 12 June 2011, 20:24Tack för att ni tog hand om mig och inte lämnade mig på spåret/ en wannabe-triathlet. 🙂
Tack för att ni tog hand om mig och inte lämnade mig på spåret/ en wannabe-triathlet. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 19:20Nästa gång kommer det att gå ännu bättre.
Nästa gång kommer det att gå ännu bättre.
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 09:01Blir det fler tillfällen?
Blir det fler tillfällen?