Quote from Guest on 6 August 2008, 19:03Är 30 km för långt?
Spring hälften! Delta i motionsloppet för kvinnor och män, MK 15 km.
"Halva Lidingöloppet" - hela nöjet, halva distansen.
Starten är där 30km startar vid Koltorp!
Du som av en eller annan anledning inte känner dig mogen för tremile
Är 30 km för långt?
Spring hälften! Delta i motionsloppet för kvinnor och män, MK 15 km.
"Halva Lidingöloppet" - hela nöjet, halva distansen.
Starten är där 30km startar vid Koltorp!
Du som av en eller annan anledning inte känner dig mogen för tremile
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 19:13Visst är det väl ändå fel datum inlagt för denna tävling? Tror allt att det är den 27 som gäller...
Visst är det väl ändå fel datum inlagt för denna tävling? Tror allt att det är den 27 som gäller...
Quote from Jan Lundquist on 7 August 2008, 22:43Ja, visst är det den 27:e som gäller! Vad händer om TS ändrar datumet? Styrs det om i våra kalendrar då eller?
Ja, visst är det den 27:e som gäller! Vad händer om TS ändrar datumet? Styrs det om i våra kalendrar då eller?
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 15:44någon som vet hur de första 5 km i loppet ser ut? vilka delar av 30 km är det man springer?
någon som vet hur de första 5 km i loppet ser ut? vilka delar av 30 km är det man springer?
Quote from Jan Lundquist on 19 August 2008, 20:06Det är den sista halvan.
Det är den sista halvan.
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 20:45Nej, det är inte sista halvan sedan några år tillbaka. Starten är på samma ställe som för tremilen, dvs på Koltorp, sedan gör man avvvikningar från tremilsbanan vid olika ställen så att man springer delar av varje mil. När man kommer till Grönsta gärde ha
Nej, det är inte sista halvan sedan några år tillbaka. Starten är på samma ställe som för tremilen, dvs på Koltorp, sedan gör man avvvikningar från tremilsbanan vid olika ställen så att man springer delar av varje mil. När man kommer till Grönsta gärde ha
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 22:03Finns en banprofil utlagd för den här?
Finns en banprofil utlagd för den här?
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 11:40så abborrbacken är inte med? trodde att man sprang hela sista milen och snuttar av de andra 2 milen före... så man springer även på delar som inte ens ingår i lidingöloppet?
så abborrbacken är inte med? trodde att man sprang hela sista milen och snuttar av de andra 2 milen före... så man springer även på delar som inte ens ingår i lidingöloppet?
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 11:47Nej, man springer enbart på Lidingöloppsbanan. Men eftersom man startar och går i mål på samma ställe som tremilarna så genar man alltså bort halva banan, t ex (cirka) km 22-29. Eftersom jag aldrig sprungit 30 km-banan så kan jag inte svara på vilka delar
Nej, man springer enbart på Lidingöloppsbanan. Men eftersom man startar och går i mål på samma ställe som tremilarna så genar man alltså bort halva banan, t ex (cirka) km 22-29. Eftersom jag aldrig sprungit 30 km-banan så kan jag inte svara på vilka delar
Quote from Funbeat user on 20 August 2008, 11:52ok, jag som var helt säker på att hela sisita milen (alltså tjejloppet) var med.
ok, jag som var helt säker på att hela sisita milen (alltså tjejloppet) var med.