Quote from Guest on 23 November 2010, 22:01Funderar på att köpa en startplats i Lidingötriathlon till min pappa i julklapp. Är det en bra tävling?. Verkar vara lagom sträckor om man inte har kört förrut.
Är det nödvändigt med en MTB-cykel eller funkar det bra med en vanlig eller liknande racer?
Funderar på att köpa en startplats i Lidingötriathlon till min pappa i julklapp. Är det en bra tävling?. Verkar vara lagom sträckor om man inte har kört förrut.
Är det nödvändigt med en MTB-cykel eller funkar det bra med en vanlig eller liknande racer?
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 22:11Om man har någorlunda grundträning inom någon av diciplinerna så ska sträckorna inte vara något problem. Startbeviset funkar väl förhoppningsvis som ett incitament och sporre till lite mer träning också. Lidingö Tri verkar vara en mycket trevlig tävling (
Om man har någorlunda grundträning inom någon av diciplinerna så ska sträckorna inte vara något problem. Startbeviset funkar väl förhoppningsvis som ett incitament och sporre till lite mer träning också. Lidingö Tri verkar vara en mycket trevlig tävling (
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 22:29Jag har kört Lidingö TRI två ggr. Min fru har tre starter. Vi gillar tävlingen skarpt.
Jag har kört med både MTB och med cyklocross. Det var skönare med MTB men snabbare med crossen. Flera av deltagarna körde på standard cyklar.
Klart pappa ska ha en sta
Jag har kört Lidingö TRI två ggr. Min fru har tre starter. Vi gillar tävlingen skarpt.
Jag har kört med både MTB och med cyklocross. Det var skönare med MTB men snabbare med crossen. Flera av deltagarna körde på standard cyklar.
Klart pappa ska ha en sta
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 22:34Kul med bra svar!
Självklart blir det en plats för mig också:-)
Blir nog en anmälan på en gång!
Kul med bra svar!
Självklart blir det en plats för mig också:-)
Blir nog en anmälan på en gång!
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 09:13Cyklingen går till stor del på samma stigar som Lidingöloppet springs, det är förvisso banade motionsspår men det är inget som jag skulle köra med en racer i alla fall. 🙂 Det beror väl helt på hur ambitiös och seriös man vill vara, jag tror det blir rol
Cyklingen går till stor del på samma stigar som Lidingöloppet springs, det är förvisso banade motionsspår men det är inget som jag skulle köra med en racer i alla fall. 🙂 Det beror väl helt på hur ambitiös och seriös man vill vara, jag tror det blir rol
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 13:29Räser med slicksdäck går nog fetbort. MTB eller CX funkar bra.
Räser med slicksdäck går nog fetbort. MTB eller CX funkar bra.
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 23:08Klart du ska köpa det till pappa (och dig själv). Fast som funktionär kanske jag är lite partisk...
Klart du ska köpa det till pappa (och dig själv). Fast som funktionär kanske jag är lite partisk...
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 21:34Vi är anmälda(V)
Vi är anmälda(V)
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 22:01Bra Frida! Ha Kul!
Bra Frida! Ha Kul!
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 22:24Bra! Då ska jag försöka heja på er då ni passerar.
Bra! Då ska jag försöka heja på er då ni passerar.