Quote from Guest on 30 July 2008, 20:48Hej!
Efter att ha gjort diverse röntgen o slitit ut tre sjukgymnaster, så är det dax att inse faktum. En racercykel passar inte min rygg och det onda det medför i det ena benet, eller mer ställningen som man ska ha på den:@.Men visst fasen ska jag cykla
Hej!
Efter att ha gjort diverse röntgen o slitit ut tre sjukgymnaster, så är det dax att inse faktum. En racercykel passar inte min rygg och det onda det medför i det ena benet, eller mer ställningen som man ska ha på den:@.
Men visst fasen ska jag cykla
Quote from Funbeat user on 30 July 2008, 20:58http://www.parnes.com/hpvsblog/
Quote from Lena O on 31 July 2008, 01:35Hisingens Cykelklubb har många medlemmar. Ställ en fråga hos dem
Hisingens Cykelklubb har många medlemmar. Ställ en fråga hos dem
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 06:59Har Hisingen CK många zzzzzoffliggare?
Har Hisingen CK många zzzzzoffliggare?
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 07:12Ska tänka över att ställa en fråga hos oss 😉 😉
Ska tänka över att ställa en fråga hos oss 😉 😉
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 09:22Har för mig att märket Giant haft ett par modeller av sådana, så kolla om du hittar någon välsorterad butik i närheten.
Har för mig att märket Giant haft ett par modeller av sådana, så kolla om du hittar någon välsorterad butik i närheten.
Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 12:55Har allt verkligen sagts i detta ämne?? Tycker det borde finnas lite mer...
Har allt verkligen sagts i detta ämne?? Tycker det borde finnas lite mer...
Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 13:01Avdelningen för långskotts-tips: tyckte tyskarna hade dille på liggcyklar i somras. Till o med på cykelsemester med diverse packväskor fastmonterade. Så googla upp tyska cykelsiter kanske?
Avdelningen för långskotts-tips: tyckte tyskarna hade dille på liggcyklar i somras. Till o med på cykelsemester med diverse packväskor fastmonterade. Så googla upp tyska cykelsiter kanske?
Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 13:34En sida med mycket info: www.bentrideronline.com
Det är dock inte många som säljer i Sverige och vill man testa privat har man problemet med att avståndet säte-pedaler inte låter sig ändras i en handvändning (kedjan måste kortas/förlängas).Det finns en
En sida med mycket info: http://www.bentrideronline.com
Det är dock inte många som säljer i Sverige och vill man testa privat har man problemet med att avståndet säte-pedaler inte låter sig ändras i en handvändning (kedjan måste kortas/förlängas).
Det finns en
Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 15:53Hej!
Vad som har hänt sen sist i denna fråga för mig:
1. Jag har testat den liggcykel som fanns till salu i Gbg för några veckor sen. En kul upplevelse ( kanske inte de andra cyklisterna på cykelbanan tyckte, men vad sjutton (H) ).
2. Jag ska åka till
Hej!
Vad som har hänt sen sist i denna fråga för mig:
1. Jag har testat den liggcykel som fanns till salu i Gbg för några veckor sen. En kul upplevelse ( kanske inte de andra cyklisterna på cykelbanan tyckte, men vad sjutton (H) ).
2. Jag ska åka till