Quote from Guest on 19 January 2012, 19:01Världspremiär för Limsjön Marathon är den 19 maj 2012!
Kristi Himmelfärds helgen är helgen då vi genomför denna träningstävling! I sociala former utmanar vi oss själva att under en hel dag orka springa kanske längre än vi någonsin gjort? 14 km? Halvmarat
Världspremiär för Limsjön Marathon är den 19 maj 2012!
Kristi Himmelfärds helgen är helgen då vi genomför denna träningstävling! I sociala former utmanar vi oss själva att under en hel dag orka springa kanske längre än vi någonsin gjort? 14 km? Halvmarat
Quote from Zsuzsi Zsédely on 19 January 2012, 19:11Ett underbart initiativ!
Jag tror inte att det passar in i år, i alla fall inte hela distansen!
Hoppas att det blir en tradition! Jag lovar att komma igen, kanske redan nästa år!
Ett underbart initiativ!
Jag tror inte att det passar in i år, i alla fall inte hela distansen!
Hoppas att det blir en tradition! Jag lovar att komma igen, kanske redan nästa år!
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 19:57Finns det officiell tidtagning och är banan uppmätt typ enl reglerna för marathonlopp enl Svenska Marathonsällskapet.???????
Finns det officiell tidtagning och är banan uppmätt typ enl reglerna för marathonlopp enl Svenska Marathonsällskapet.???????
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 15:53Haha nej skulle väl inte tro det! Det ser du väl när du läser om arrangemanget? Frågan är var Limsjön ligger. Hittar ingen som helst information om detta. På FunBeat står det Dalarna i alla falll.
Haha nej skulle väl inte tro det! Det ser du väl när du läser om arrangemanget? Frågan är var Limsjön ligger. Hittar ingen som helst information om detta. På FunBeat står det Dalarna i alla falll.
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 15:58Ligger i Leksand. Det är ett naturresarvat vid ena sidan av riskväg 70. Ca 7k runt sjön.
Ligger i Leksand. Det är ett naturresarvat vid ena sidan av riskväg 70. Ca 7k runt sjön.
Quote from Zsuzsi Zsédely on 10 May 2012, 20:46En höjdskillnad på kanske 25 meter på varvet. Har inte kollat, men det är en gissning! Grönt och vackert och mycket vatten och fåglar! Nära till Centrum och diverse boenden i ett försommarfagert Dalarna! Rekommenderas!
En höjdskillnad på kanske 25 meter på varvet. Har inte kollat, men det är en gissning! Grönt och vackert och mycket vatten och fåglar! Nära till Centrum och diverse boenden i ett försommarfagert Dalarna! Rekommenderas!